Raam tourisme

Zero

Toogplakker
18 apr 2015
66
4
Persoonlijk ga ik regelmatig naar Antwerpen om de ramen te bezoeken omdat er veel keuze is, vroeger Brustem en Brussel maar kom er niet meer omwille van het verkeer in brussel en de prijzen in Brustem... Amsterdam vond ik vroeger superleuk maar is niet bepaald dichtbij.

Welke ramen doen jullie zoal ? Is niet persé voor nzc.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Ik vind Amsterdam een ramp overal toeristen in de stad.
Wil je naar de wallen ga dan in de morgen 10 a 11 uur dan zijn er nog geen toeristen die langs de ramen schuifelen.
Je hebt nog een paar straten oa in het singelgebied of ruisdaalkade, daar kan je rustig wandelen.
tip: probeer af te spreken met een ervaren wandelaar kan je nog meer van de stad zien.
Er rijden dagelijks treinen rechtstreeks vanuit Brussel en Antwerpen naar Amsterdam.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Ik vind Amsterdam een ramp overal toeristen in de stad.
Wil je naar de wallen ga dan in de morgen 10 a 11 uur dan zijn er nog geen toeristen die langs de ramen schuifelen.
Je hebt nog een paar straten oa in het singelgebied of ruisdaalkade, daar kan je rustig wandelen.
tip: probeer af te spreken met een ervaren wandelaar kan je nog meer van de stad zien.
Er rijden dagelijks treinen rechtstreeks vanuit Brussel en Antwerpen naar Amsterdam.

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Waarom quoten jullie als je een reactie geef op een bericht er boven ?
Weg er mee

Gr CWP

Hi marius
Klinkt leuk maar hoe kom je in contact met die ervaren wandelaar

altijdalleszonder

Toogplakker
19 jun 2015
62
3
Brussel, ook tippelhoertjes, vind je altijd wel transen en lopen echt wel knappe dames tussen, meer kans op bare ook, antwerpen ook, enja brustum 1x binnen geweest voor een lekkere ebony, ging me al meer dan 200 euro kosten voor een half uur, was er vlug weg, nog niet gesproken van bare ook

Terug
Naar boven