A
Anonymous
Guest
Hello world,
Ik moet wel gek zijn om weer op een forum te zitten. Wel wie weet ... :?
Wat ik bedoel: ik ben nog maar nauwelijks hier of ik lees al weer berichten die stokoude koeien uit de gracht halen en of onderwerpen waar elke posters op hun standpunt blijven staan en daarover oeverloos doordrammen ... :roll:
Admin, je weet niet waaraan je begonnen bent ...
( ik hoop trouwens dat je wat bijleert over het beheer van php, het is niet zo moeilijk, het is een zeer doorzichtige en veel gebruikte taal in samengaan van een Server en DatabaseEngine Apache ? MySQL ? btw. draai je een Linux system ? )
Ik heb nergens een soort van "rules of conduct" gezien, heb ik dat gemist ?
Afin, neem me niet kwalijk als ik hier een tijdje gewoon rondkijk en zie wat de site zou kunnen betekenen. Krijg ik weer gelijk op mijn kop omdat ik niet direkt iets post of "asociaal" ben of nog meer van dat fraais :lol: ... bespaar U de moeite ik reageer daar niet op, anders krijg je weer een welles-nietes gedoe.
Ik moet wel gek zijn om weer op een forum te zitten. Wel wie weet ... :?
Wat ik bedoel: ik ben nog maar nauwelijks hier of ik lees al weer berichten die stokoude koeien uit de gracht halen en of onderwerpen waar elke posters op hun standpunt blijven staan en daarover oeverloos doordrammen ... :roll:
Admin, je weet niet waaraan je begonnen bent ...
Ik heb nergens een soort van "rules of conduct" gezien, heb ik dat gemist ?
Afin, neem me niet kwalijk als ik hier een tijdje gewoon rondkijk en zie wat de site zou kunnen betekenen. Krijg ik weer gelijk op mijn kop omdat ik niet direkt iets post of "asociaal" ben of nog meer van dat fraais :lol: ... bespaar U de moeite ik reageer daar niet op, anders krijg je weer een welles-nietes gedoe.