Pzcforum

Secretwalker89

Toogplakker
3 mrt 2024
111
89
Dus je wilt zeggen dat je voorkeur uitgaat naar pijpen zonder condoom en je neukt dan liever met condoom ?!

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Bij mij precies andersom, nzc en volspuiten is mijn absolute nr 1 turn on. Pijpen is niet eens belangrijk, mag wel hoeft niet. Beffen daarentegen is een must, 100% van alle keren!! Maar verhouding nzc tov pzc is 99% om 1%. Dus geen behoefte aan een zusterforum :p

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Ik sluit daar wel zo'n beetje bij aan, voorzover het voorkeur voor neuken betreft, of dat nu met of zonder cd is. Maakt ook verschil in welke setting, ik bezoek graag gb's, liefst bare. Maar zou me niet kunnen voorstellen dat het pijpen daar met condoom zou plaatsvinden (niettemin heb ik een tijd de deur plat gelopen (nou ja, van de hotelkamers) in mijn begintijd met gb. Maar die dame deed dan weer wel anaal.
Daarnaast bezoek ik graag raamdames, waarvan de meeste met condoom neuken.. voor pzc heb ik dan eigenlijk nauwelijks extra geld over. Voor beide groepen geldt: als er maar gebeft kan worden. Anders duurt de klantrelatie niet lang...
Uitzondering op de regel: een bare raamdame (allang gestopt) die niet gebeft wilde worden en waar ik toch de deur aardig plat gelopen heb. Achter het raam, voor privéontvangst en in een privehuis/club.
Conclusie: het hangt gewoon af van de dame en of ik daar een klik voor voel.. al is de kans dat een klik bij de kans krijgt zich te ontwikkelen een stuk kleiner bij raamdames die bij vraag aan de deur zeggen geen beffen te willen. Goede kans dat ik verder loop... tenzij ze iets bijzonders uitstraalt of erg goed in recensies wordt besproken.

Wat betreft pzcforum (grapje van mij in een ander topic): ik denk dat je daar ruim terecht kunt als topic bij bijv girlsreview omdat gewoon veel meer dames dat doen en het taboe veel minder is. Maar start gerust een eigen forum daarvoor...

Laatst bewerkt:

Fredski

Toogplakker
29 dec 2023
25
14
Het klopt dat bijna iedere dvp pzc aanbied. Maar niet iedereen doet dit tot het einde . Een platform waar dames met goeie orale kunsten, die tot het einde gaan met CIM of Slikken ,een vermelding krijgen zou welkom zijn. Of dit in de vorm van een nieuw forum moet gebeuren ... maar een toevoeging aan dit forum zou wel een meerwaarde zijn.

Redears

Snuffelaar
21 jun 2019
16
8
Voor mij hoeft er geen apart forum te komen voor pzc. Alleen deel ik wel de mening dat het heerlijk is als je wordt leeggezogen. Afgelopen maandag in Club Amai bij de Gloryholes werd ik tot de laatste druppel sperma leeggezogen. Ging maar door. Fantastische geile ervaring!

Redears

Snuffelaar
21 jun 2019
16
8
Haha, dat schoot wel even door mijn hoofd inderdaad. Het was een vrouw, voelde geen stoppels en haar handen zagen er heel vrouwelijk uit. Echt 100% zeker ben je natuurlijk niet als je haar niet hebt gezien.

Terug
Naar boven