Pussy sliding

Wolfgang

Snuffelaar
20 mrt 2021
17
5
Heb een aantal maanden geleden een pussy sliding meegemaakt. Was gewoon spontaan gebeurt zonder het te vragen
welke dvp doet dit nog? In Vlaanderen liefst🙂

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Enige tijd geleden in Hulst (Niet Vlaanderen maar toch maar juist over de grens) belandt, in erotheek Lamour. Daar uiteindelijk een half uurtje gehad met Belle. Ze is veel mooier dan de (onherkenbare) foto's op de site laten uitschijnen, is van Oosterse afkomst. En ze verwende mij door ongevraagd pussy sliding te doen. Was de eerste keer, maar ik vond dit geweldig :)
Haar lipjes die over en weer schoven over mijn condoomloze penis ... heerlijk.
Of ze ook tot het eind gaat, weet ik niet, noch of ze bare neukt ...

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Doet niet elk meisje dat nzc aanbiedt dat als je het gewoon vraagt? Zelfs meisjes die het alleen met condoom doen, doen er vaak niet moeilijk over, heb ik de indruk.

Wolfgang

Snuffelaar
20 mrt 2021
17
5
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Heb liever dames die geen nzc aanbieden.
Maar wel pussy sliding.
Vele doen al moeilijk voor pzc laat staan dat ze met haar kutje op je pik wil glijden

baremexico

Toogplakker
11 nov 2016
34
7
Moeilijk te zeggen maar ik denk zo 1/3 van de dames die NMC doen dit ook, zeker de massagesalons glijden er vaak over en met hun hand nog wat in olie om je eikel, is inderdaad lekker.
Ik heb daar nog nooit specifiek over gevraagd gebeurd eerder spontaan. Sommige willen wat voorspel, de andere stoppen hem liever er direct in. :twisted:

De gouden adresjes zijn idd de dames die lekker erover glijden en hem uit geiligheid er hem instoppen/laten glippen zonder dit de adverteren, te betalen. Maar die kom je niet zoveel tegen..

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Hoe je tegenover nzc en pzc staat, hangt er ook van af of de dvp in kwestie je betaalde date is, of dat zij je partner is zeker... :mrgreen: :mrgreen: Het is als partner veel gemakkelijker om samen te leven en het beroep 'een plaats te geven' met een dvp waarvan je 100% zeker bent dat zij alles veilig doet, ook pijpen. De wandelaar hoopt natuurlijk op méér, zonder condoom. Wie dat ontkent is ergens een beetje hypocriet denk ik.

Pussy gliding wordt door veel dvp's als een tussenvorm gezien. De klant 'voelt' effe het directe contact, is opgewonden en spuit, en zo vermijdt de dame een soms veel langer durend neuken. Het risico van overdracht van 'iets' is wat kleiner bij kortere directe contacten en ook als er wat olie of zo tussen zit, want overdracht gebeurt vooral door lichaamssappen uit te wisselen. Klant tevreden want het voelde goed (vaak dus met nog wat glijmiddel of olie) en dvp tevreden want geld verdiend en toch niet helemaal echt bare hebben moeten neuken.

Wolfgang

Snuffelaar
20 mrt 2021
17
5
Heb wat zitten rondvragen op Redlights.
En dit is toch tot nu toe voor iedereen een no Go.
Wordt zelf letterlijk uitgescholden, enkel maar om het te vragen.
Mss moet er een een vertrouwrelatie worden opgebouwd weet ik het.

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Je moet dat allemaal niet vooraf vragen, want dan gaan veel meisjes er al van uit dat je een veeleisende klant bent die uiteindelijk alleen maar uit is op bare neuken en misschien nog wel andere ambetante dingen. Tijdens de date zelf kan een dvp je veel beter inschatten, en als je je wat gedraagt, mag je soms méér dan wat er op de menukaart staat.

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Wolfgang zei:
En dit is toch tot nu toe voor iedereen een no Go.
Wordt zelf letterlijk uitgescholden, enkel maar om het te vragen.
Mss moet er een een vertrouwrelatie worden opgebouwd weet ik het.

Scheldende vrouwen zijn in dit opzicht al gelijk een red flagg, ook voor een gewone date, wanneer ze niet eens de fatsoensnorm houden, wanneer je het netjes gevraagd zult hebben, lijkt mij er ook niets aan de hand te zijn, waarom een dame zich verbaal zo moet uitdrukken.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Wolfgang zei:

Als het op de chat zou zijn dat je het hebt gevraagd is die reactie heel normaal, ze zijn daar namelijk allemaal heiliger dan de Paus.
Sommigen nagelen je al aan de schandpaal voor pzc.
Hoe ze zich daar voordoen is dikwijls heel anders dan wat ze echt aanbieden.
Anderzijds is het ook geen verlies.

Met hypocrieten ben je niks en zowat 9/10 dames daar staan bekend voor hun slechte service.

Terug
Naar boven