Prostituee bestolen door ontevreden klant in Gent

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574

Prostituee bestolen door ontevreden klant: "Ze loste mijn verwachtingen niet in en ik kreeg mijn geld niet terug"

GENT - Een bezoek aan een sekswerker heeft voor een 24-jarige Gentenaar een gerechtelijk staartje gekregen. De man was na zijn bezoek ontevreden en vroeg zijn geld terug, maar toen hem dat geweigerd werd, besloot hij enkele spullen te stelen.

Lees verder op de bron: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20...3oApOPlt-LRTGBZ_Dv7R5ZrTzQ58iAU5RdVTcoiOde9pQ

jakke

Snuffelaar
18 jun 2020
10
3
ik vind van niet , als je een slechte ervaring hebt gehad , kun je je geld teug vragen
maar als ze weigert ,vind ik niet dat je het recht hebt om haar te bestelen
dat is heel simpel bij mij , 1 keer en nooit meer bij haar, simpel wand al de ambras
dat je maakt word toch tegen jou gebruikt

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.258
Als je maar 50 euro betaalt voor short time.. en het valt dan tegen, zeg je gewoon pech en nooit meer..
Levert het meisje uitmuntende service, dan kan je wat vaker teruggaan of een long time nemen en haar nog 50 bijgeven en dan ben je beiden blij..
Maar als je ineens ingaat op haar vraag van 150 of meer .. tja dan ben je bijna altijd gejost..:cool:

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
215
Dit dus. Je maakt allerlei afspraken vooraf en dan zodra het geld overhandigd en weggebracht is kan er opeens niks meer of heeft ze je niet verstaan niet goed gelezen dat heb je met de planner afgesproken je kent het wel. Dan is het naar als je er voor 100+ in zit. Vind het wel bizar dat deze man achteraf pas verhaal is gaan halen. als je eten niet goed is in een restaurant stuur je het meteen terug niet nadat je eromheen gegeten hebt en toch nog 70% van het voedsel op gegeten hebt right

Terug
Naar boven