Prostaatmassage

Daniel

Toogplakker
16 sep 2015
87
1
Hallo collega's ben op zoek naar adresje waar ze goede prostaatmassage geven en dan bedoel ik echt professioneel. Heb vernomen dat dit gezond is voor de prostaat. Weet iemand hier meer over?

Daniel

Toogplakker
16 sep 2015
87
1
Weet iemand een dvp in België die echt goede prostaatmassage doet met bare vinger/s? Vernomen dat het gezond is om de prostaat te laten masseren tot je spuit. Thanks alvast

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik houd daar ook van en kan je de volgende aanbieden uit ervaring. Trouwens nog beter is je laten rimmen dus met tong diep in jouw kontgaatje. Ook lekker is als de plek likken tussen balzak en anus, is soms qua gevoel nog beter.

Altijd denken om je volledig of zo kaal mogelijk te scheren, is beste voor jezelf en de dame.

Volgende dames vingeren je natuurlijk ook, zoveel vingers als je wilt of ze kunnen. Toys gebruiken ze op aanvraag, eigen of die van hen.

- Bieke uit Heist: tong gaat er echt ver in en ze doet deepthroat tot alles doorslikken
- Tanja uit Hasselt: slikt niet (bij toch nooit) maar likt wel je volledig kontje leeg.
- Amateurtje uit Hasselt: zoals Bieke

Deze heb ik hier ook al besproken en heb veel dates gehad met hen. Ik kan ze aanraden. Herhaling: goed schoren zijn ;)

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
alproz zei:
- Amateurtje uit Hasselt: zoals Bieke

Deze heb ik hier ook al besproken en heb veel dates gehad met hen. Ik kan ze aanraden. Herhaling: goed schoren zijn ;)

Wie is deze amateurtje ? Heb je een link ?

Groetjes

Daniel

Toogplakker
16 sep 2015
87
1
Hallo weet iemand een goed adres voor echte prostaatmassage( professioneel) met spuiten in mond?

Terug
Naar boven