Profiel actief of niet

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Goede middag Wandelaars

Nou ik zie meer wandelaars topics of deze site spamming dan, effe een recent plaatsen :lol: :lol: :lol:

Ik zie geen nut in meerdere malen op een forum en recent te plaatsen

Kinky, SJ etc moet meiden gewoon betalen voor alles en ja niet alle meiden hoeven hun account te updaten elke dag om klanten te vangen.

Nou een heel bekende is al terug alleen haar account niet op die site.

Ze werk sinds maandag en ik sproke haar al voor dat en gisteren was ik effe bij haar en voor ik weg ging was een ander klant onderweg :lol: :lol:

Dus gelijk als ik wist en moest alleen maar lachen want ik weet zeker, paar van hier weet al en ook niks zeggen, 1 recent op topic genoeg ;) ;)

Wie niet weet en geen geluk krijg heeft alleen pech,sinds ze terug is kijk ik en zie nog geen recent over haar geplaats, maar wel vragen over

wanneer ze terug is etc :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Fijne Wandeling en Succes ik kijk wel nog uit en plaats well paar hier, niet alle meiden verdienen hier te zijn.

Sommige zijn te goed en Unique om hier te plaatsen en door hier te plaatsen gaat alles alleen maar fout

We zijn hier alleen om recents te delen en lezen over meiden, niet discussie te creëren en meiden kwetsie te brengen

Ik heb genoeg en beste Date ervarings van accounts ik zag en al maanden, soms jaren niet geupadted, maar staat nog op die site ;) ;) :lol: :lol:

Fijne Weekend Iedereen

Groetjes
Baley :cool: :cool: :cool:

Perineum

Toogplakker
5 okt 2020
77
50
Ik weet dat je geen 'native speaker' in het Nederlands ben, maar hier begrijp ik werkelijk niets van...

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
213
Perineum zei:
Ik weet dat je geen 'native speaker' in het Nederlands ben, maar hier begrijp ik werkelijk niets van...

Het is niet super makkelijk om te lezen maar goed ik vertaal wel ff voor je hoor.

-Sommige dames updaten hun kinky/sj profiel niet direct als ze terug zijn maar vissen eerst oude klanten op.

-Deze klanten (veel van hier) houden wijselijk hun waffel dat betreffende dame terug is.
-Deze klanten delen hier vaak geen recentie van dit soort pareltjes omdat de laagvliegers hier dan het bare festijn binnen 24 uur om zeep weten te helpen.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik denk dat vele forumleden hieraan zondigen, ... pareltjes voor zich houden ;) Me too

Idd door ze hier op te hemelen stijgt het risico op soas en prijsstijgingen :roll:

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
@Rumba Yep inderdaad.

Deze week nog met mijn nummer 1 afgesproken, adverteert soms op RL zonder bare maar doet het met mij (en hoogstwaarschijnlijk haar trouwe bezoekers, ik maak me geen illusies), verslag met link en naam op dit forum betekent per direct einde van de rubberloze pret. Ze stuurt een kort sms'je als ze terug beschikbaar is zonder dat ze op RL post.

Ze was deze dinsdag verjaard, ik had fles Moët & Chandon en ambachtelijk gemaakte truffels en pralines meegenomen, en ook nog een schattige ijsbeerknuffel uit de Ikea. Voor twee uur betaald en 3 uur gebleven zonder dat ze extra aanrekende. Geen fotomodel maar heerlijk geil wijfje met een normaal mooi lichaam waar ik zoveel als ik wil in mag spuiten en die lekker meegaat in GFE. Ik deel graag ervaringen met de collega wandelaars maar met deze ben ik egoïstisch :cool:

Ach, ik ben eigenlijk nog redelijk tevreden met de ervaringen die hier worden gedeeld, ze hebben me al heel wat geld en tijd en ontgoochelingen uitgespaard, en als we onze pareltjes voor ons eigen houden is dat ook ok.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
495
Dank Pietjemeteenrietje, ik had het er niet uit gehaald.
Waarom vertaal je niet alles voor Baley?

Ondanks die vertaling weet ik niet of Baley hier een mening over heeft. Heel eerlijk moet ik bekennen dat ik met één dame ook zo'n relatie heb. Zij stuurt mij een Whattsapje zonder tekst (alleen Hi) als zij weer in Nederland is, geen advertentie update. In de zomer adverteert ze (geen nzc) een paar weken, gaat zeker 6 keer per jaar naar huis. Blijkbaar is haar klanten pool groot genoeg om redelijk te verdienen.
Ik kom al 6 jaar bij haar alleen de eerste keer mc.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Johan321 zei:
@Rumba Yep inderdaad.

Deze week nog met mijn nummer 1 afgesproken, adverteert soms op RL zonder bare maar doet het met mij (en hoogstwaarschijnlijk haar trouwe bezoekers, ik maak me geen illusies), verslag met link en naam op dit forum betekent per direct einde van de rubberloze pret. Ze stuurt een kort sms'je als ze terug beschikbaar is zonder dat ze op RL post.

Ze was deze dinsdag verjaard, ik had fles Moët & Chandon en ambachtelijk gemaakte truffels en pralines meegenomen, en ook nog een schattige ijsbeerknuffel uit de Ikea. Voor twee uur betaald en 3 uur gebleven zonder dat ze extra aanrekende. Geen fotomodel maar heerlijk geil wijfje met een normaal mooi lichaam waar ik zoveel als ik wil in mag spuiten en die lekker meegaat in GFE. Ik deel graag ervaringen met de collega wandelaars maar met deze ben ik egoïstisch :cool:

Ach, ik ben eigenlijk nog redelijk tevreden met de ervaringen die hier worden gedeeld, ze hebben me al heel wat geld en tijd en ontgoochelingen uitgespaard, en als we onze pareltjes voor ons eigen houden is dat ook ok.

Helemaal hier mee eens. Ik vermoed trouwens dat bailey het over Rita heeft? :lol:

Ik heb zeer recent ook eens eindelijk bare mogen en kunnen doen met een dame die ik al jaren bezoek. Ik weet niet of dit altijd al mogelijk was en ik daar meer voor had moeten pushen of dat ze mij nu gewoon eindelijk vertrouwt.

Het was werkelijk een droom die uitkwam en ik zie mezelf nu eigenlijk nooit meer mc gaan met haar. Ik zal deze zeer zeker ook niet delen want dit houd idd de bemoeials en soa verspreiders weg :lol: .

Heb uiteraard wel even gecheckt of ze ergens op dit forum werd genoemd (dan had ik gewoon een review geschreven) maar nee dat is niet het geval, dus ja dan is het misschien ook noet aan mij om haar dan te exposen……

Het voelde iig super fijn bare te gaan en haar gelijk ook te mogen nemen in al haar gaatjes en haar te mogen volspuiten (anaal stelde ze zelf voor, de schat )

Mja investeren , loont, net zoals in het normale leven.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
495
Het is Baley niet bailey dat is een smerig zoet drankje.
Ik denk dat je vermoeden niet juist is.
Rita's advertentie staat nog op kinky weliswaar al maanden niet geüpdatet dus het seintje geven 'ik ben er weer' zou dan via sms moeten gaan. Ik ben vaak bij Rita geweest en heb geen sms gekregen. Of Baley is een speciale relatie maar dan verdient Rita niet veel.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Lekkerbare zei:
Rita's advertentie staat nog op kinky weliswaar al maanden niet geüpdatet dus het seintje geven 'ik ben er weer' zou dan via sms moeten gaan. Ik ben vaak bij Rita geweest en heb geen sms gekregen. Of Baley is een speciale relatie maar dan verdient Rita niet veel.

Bailey is well lekker en ik zie geen naam , waarom moest je naam zeggen :lol: :lol: :lol: :lol:

Hoef geen seintje, profiel staat er zonder update , zelf al genoeg ;)

Shhhhh Lekkerbare ;) ;) ;)

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
495
Bailey lees dan heel even maar wel goed de eerste regen van het stukje van Deghuvo.
Je neukt als de beste maar lezen en schrijven….

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
@ deghuvo@ :lol: :lol: :lol: :lol: ;)

@ Lekkerbare Excusses broer:p

Mense moeten beseffen n al die mannen die denken meid doet alleen bare met hun :lol: :lol: :lol: :lol:

Is alleen maar leuk en waarom denk je vrouwen vragen extra voor bare ? Ze weten niet veel gaat die extra 50 of 100 euro willen betalen

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Baley187 zei:
Lekkerbare zei:

Bailey is well lekker en ik zie geen naam , waarom moest je naam zeggen :lol: :lol: :lol: :lol:

Haha sorry mate

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Baley187 zei:
Lekkerbare zei:

Haha sorry mate

Terug
Naar boven