Problemen weergave plaatjes

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Naar aanleiding van de opmerkingen hier, de vraag of er ook bij anderen problemen zijn met de weergave van plaatjes via PostImage en wat daar dan misschien de oplossing voor is.
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Heb nu ook even (kort) problemen ondervonden met Postimage.
Bij mijn laatste post die ik aan het doen was, lukte het me ineens niet een 3e plaatje te zetten bij 2 andere die wel probleemloos gingen. Het normale upload-balkje verscheen wel, maar vervolgens werd het pop-up schermpje blanco en ging niet uit zichzelf weg. En bij de post kwam niet de link c.q. het plaatje te staan in de preview.

Toen ik daarna bij andere posts op plaatjes klikte om te vergroten, kreeg ik een blanco scherm met in de adresbalk wel de link naar het plaatje.

Vervolgens uitgelogd, Firefox afgesloten en opnieuw opgestart, maar dat bracht geen verbetering.

Ongeveer 5 minuten later verliep alles ineens wel weer gewoon.
Wellicht dat er af en toe storingen zijn en het een kwestie van even geduld hebben is.
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Sinds gisteren ondervind ik de nodige problemen met Postimage bij het plaatsen van plaatjes, van heel traag tot foutmeldingen. Heeft iemand enig idee waaraan dat kan liggen en wat ertegen is te doen om dat op te lossen?

-

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
als er problemen blijven met die plaatjes dan gooi ik dat PostImage er af hoor en dan mogen jullie gewoon weer door posten op mijn server.
Maar CWP vroeg mij om dat te installeren was makkelijker zij hij. en volgzaam als ik ben heb ik dat gedaan.

Dus iedereen richt zijn geweer op CWP en op 3 schieten we 1 2 3 :lol: :lol: :lol:

dus hou me op de hoogte aub.

Mvg

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Barefan zei:
als er problemen blijven met die plaatjes dan gooi ik dat PostImage er af hoor en dan mogen jullie gewoon weer door posten op mijn server. (...)
PostImage bevalt me op zich uitstekend en hoeft wat mij betreft er echt niet afgegooid te worden. Prettig en overzichtelijk is ook dat je met de kleinere plaatjes van PostImage een serie foto's naast elkaar kan plaatsen, anders scroll je je suf als je dat als bijlage op vol formaat in een post zet via de server. Dan oefen ik liever wat geduld uit bij PostImage om alles netjes te presenteren.

kwatta2 zei:
Eigenlijk merk ik de laatste tijd dat overal het internet trager is, (...)
Klopt, want ook Kinky is soms irritant traag merk ik de laatste tijd, al helemaal als ik even vlot de nieuwe advertentienummers aan het doornemen ben.
En op andere sites crasht regelmatig Firefox als ik veel pagina's open heb staan. Ook veilingsites lopen niet altijd even soepel.
-

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
EmenA zei:
En op andere sites crasht regelmatig Firefox als ik veel pagina's open heb staan. Ook veilingsites lopen niet altijd even soepel.
-

Installeer dan de nieuwste Firefox, veel sneller en stabieler, uit sinds dinsdag

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
kwatta2 zei:
EmenA zei:
En op andere sites crasht regelmatig Firefox als ik veel pagina's open heb staan. Ook veilingsites lopen niet altijd even soepel. -
Installeer dan de nieuwste Firefox, veel sneller en stabieler, uit sinds dinsdag

Dank voor het advies kwatta2!
Postimage werkt overigens weer probleemloos.
-

Terug
Naar boven