Privesauna regio Noord Brabant en omstreken

Peacefullj

Toogplakker
27 feb 2021
35
5
Hoi
Ik ben opzoek naar een privesauna waar ik 2 dvp kan meenemen. Heeft iemand ervaring en of aanbevelingen?
Ik wil vooral vermijden dat we worden geweigerd aan de deur als ik met 2 mooie dames aanloop. Bij voorbaat dank

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Gewoon op secretrooms kijken. Daar is genoeg aanbod. Werkt erg soepel. Ik heb er zelf regelmatig gebruik van gemaakt in het verleden en nooit problemen gehad. Ik ben nooit vreemd aangekeken of geweigerd, met een dame.

Ik heb een keer een foutief email adres opgegeven bij het boeken (typefoutje). Ik kreeg dus geen bevestiging. Meteen na de ontdekking daarvan contact opgenomen en het werd heel erg snel opgelost. Ze geven een goede service.
De adverteerders op die site weten precies waar de kamer of sauna voor gebruikt wordt. Dus ze maken er echt geen probleem van, althans dat is mijn ervaring.

Peacefullj

Toogplakker
27 feb 2021
35
5
Dank je voor de tip. Maken ze dan ook geen probleem van als ik met 2 dames aan kom lopen?

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
+31 6 45 29 91 70

Te boeken via whatsapp
Zeer nette gelegenheid midden in woonwijk
Aparte ingang

Bij iemand privé

Inderdaad ontdekt via secretrooms

Gertjan

Snuffelaar
18 mrt 2021
9
1
Nou ik heb dat in mij eigen huis, sauna, jacuzzi en stoombad, en een bed.
Laat maar weten, kan en mag hier.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Bij de secret rooms gelegenheden kan men soms met meerdere aankomen.
Dit staat aangegeven op de website bij de desbetreffende kamers.
Gewoon daar kijken en anders via mail vragen of het mogelijk is. Tis vaak tegen meerprijs.

Je kan o.a. ook kijken bij getadayroom. Hier kan je voor overdag een hotel kamer boeken en zelf uitzoeken welke sauna heeft e.d.

groet,
LD

Peacefullj

Toogplakker
27 feb 2021
35
5
petertje2 zei:
+31 6 45 29 91 70

Te boeken via whatsapp
Zeer nette gelegenheid midden in woonwijk
Aparte ingang

Bij iemand privé

Inderdaad ontdekt via secretrooms

Ik had een appje gestuurd, maar de privesauna is gesloten werd mij verteld

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
https://secretrooms.nl/rooms?utf8=✓&room%5Blocation%5D=oirschot

sommige zijn waarschijnlijk dicht vanwege Covid19.

succes

Peacefullj

Toogplakker
27 feb 2021
35
5
Dank jullie wel voor de tips. Ik heb een paar privesaunas benaderd.. Echter wordt aangegeven dat het boeken voor 3 personen niet mogelijk is, wegens corona maatregelen. Dus ik zoek verder, maar ik ben bang dat het erg lastig word.

Terug
Naar boven