Prive sauna

nylonmanivo

Toogplakker
1 apr 2015
73
9
Goede avond,

Ik zou graag een geil sletje meenemen naar een privé sauna voor een uurtje of twee. Zo een complex met eigen zwembadje/jacuzzi/sauna/douches en een zetel.
Iemand ervaring met een dame die dit (uiteraard bare) doet ? en 2e vraag : welke sauna (regio Antwerpen) kies ik hier het beste voor uit?

thx

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Iemand adresjes van privé-sauna in de regio Aalst waar dit mogelijk is ? En of er ook dvp's in die regio te vinden zijn om zich bare uit te leven in zo een sauna ?

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik denk dat iedere DVP met je zou willen als je alles betaalt want kan toch duur worden (80-100 euro voor 2 uren of zelfs maar 1 uur bij sommigen).
Ik vind dit te hoog, een hotel of beter thuis ontvangen is goedkoopst.

Trouwens in een sauna is te veel relaxen wat negatief effect kan hebben op de potentie:). Er is niks zo "ontstijvend" als zweten in sauna of stoombad. Jacuzzi is wel "stijvend". Vermijd de koude zwembaden/ baden haha.

Met mijn exen was vaak ambetant in publieke sauna's wanneer ik met een harde rondliep of zat:), lol (met de lul)

Ik dacht dat er in regio Gent een goede privé is. Of in Antwerpen en Brabant zijn er zeker genoeg.

Google en kijk naar de mogelijkheden omdat er zijn waar seks niet mag.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Zoals ik al zei. Als je de sauna betaalt dan zal dit geen problemen moeten zijn. Is hetzelfde bij zelf hotelkamer betalen. Het is blijven "Pay-dates" hè.
Wel vragen of ze graag sauna bezoekt en welke dingen niet, ik ken vrouwen die bepaalde faciliteiten niet lusten (sauna of jacuzzi of stoombad). Anders zit je er alleen in en is niet plezant:). Ik spreek over exen en door mij reeds bezocht dames.
Het reserveren zal moeilijkst zijn, wat eerst: de datum van sauna kiezen of de DVP?
Succes:).

Terug
Naar boven