Priscilla Raalte Overijssel

Bloopers-1876

Toogplakker
25 jul 2015
103
16
Pas op hier.
Ging er vandaag naartoe maar kwam thuis en had mijn geld nog in mijn portemonnee.

In de straat aangekomen ik was op tijd dus kon ik lekker rustig even de straat doorlopen.
Kwam ik bij een soort van portieken terecht met een a 4 tje met de mededeling dat er hier niks te halen viel, op een site werden verschillende personen hierheen gelokt, politie was ingelicht en hield de boel in de gaten enje maar beter naar huis kon gaan.

Nou een gewaarschuwd mens telt voor 2 dacht ik.
Inmiddels had ik app contact met Priscilla en ze zei dat ik ter hoogte van een nummer naar boven moest lopen via de achterkant.
Toen kwam helaas een buurvrouw vragen wat ik kan doen.
Ze zei dat er niks was hier en ik beter weg kon gaan.

Zo gezegd zo gedaan
Ik dacht ik wacht wel even, ik Appte terug dat ik eraan kwam als de buurvrouw weg was.
Maar ondertussen werden de berichtjes van Pricsilla verwijderd en ik geblokkeerd.

Is dit vaker gebeurd bij wandelaars ?
Ik ben vast niet de enige die dit overkomen is.
Geen date helaas voor mij.

Bertvandiepen

Toogplakker
5 mei 2021
25
1
Via Whatsapp contact gehad maar nieuwe klanten moeten een deel vooruit betalen zodat ze "vertrouwen op kan bouwen".
Ik wees haar er nog op dat haar advertentie zowel in Raalte als in Heerlen actief was maar toen kreeg ik een vage reactie dat iemand haar foto gestolen had. Denk persoonlijk dat ze zelf die foto ergens vandaan heeft geplukt.

Kortom : hoogstwaarschijnlijk een neppertje die onder verschillende namen op verschillende plaatsen op sexjobs opduikt.

Terug
Naar boven