Printjes uit deze forum.

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Nee natuurlijk niet!
Het is wettig en overtuigdend bewijs dat een dmv nzc MOET doen.
Snap dat dan toch!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ja, dat is ooit op het vorige forum ook eens gebeurd herinner ik me nog.
Helaas zullen dit soort zaken zo nu en dan toch gebeuren, hoe vervelend dat ook is.
Je kan er idd voor kiezen om dan zulke dames niet meer te recenseren.
Maar goed, een forum heeft wel alleen bestaansrecht als er iets geplaatst wordt.
Dat een enkeling dan zoiets doet is niet best maar om dan iedereen de dupe te laten worden?
Dan kan je net zo goed het forum opheffen.
En kom nu niet weer met die CoT onzin, dat werkte ook totaal niet, werd bijna niks gemeld en zelfs daar
heb je ook geen garantie dat niemand uit de school klapt.
Dus: heel vervelend en niet goed te praten dat dit is gebeurd maar 1e incident sinds dit forum er is naar mijn weten.
Dat valt dan al met al ook nog wel mee. Laten we hopen dat deze persoon diep nadenkt voor hij nog zoiets doet; je
ziet wat ervan komt. En dat geld voor ons allemaal.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
dat is inderdaad niet de bedoeling!
Als ik iemand daar op kan betrappen levert je dat een levenslange ban op!!!

wannahavesex

Toogplakker
28 mrt 2015
40
0
Ik heb zelf maar 1 keer meegemaakt een dame die er niet mee adverteerde dat ik op haar lag en ze hem erin stopte. (Minke Almelo vh Deventer). Helaas gestopt.

Daarna eigenlijk nooit meer geprobeerd/gebeurd om bare te gaan zonder. Lijkt me wel ooit nog spannend/leuk om een beetje band met een dame op te bouwen en na een paar keer met wederzijds vertrouwen in het heetst van de strijd bare te gaan terwijl ze daar niet mee adverteert. Hoop daarom dat je wel blijft posten Underkoffer.

Sommigen hebben geen verzond verstand. Waarschijnlijk dat sommigen daarvan dan ook nog eens alleen het topic van de dame doorlezen. Misschien daarom een idee om bij elk vermelde dame die het niet openlijk aanbiedt steeds opnieuw erbij te zetten dingen als:
-Alleen bij klik na meerdere dates
-niet aan de telefoon vragen
- Geen uitgeprinte recensies van dit forum meenemen!, of zeggen dat anderen ook bare gaan
-etc

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Tja hoe naief kan je zijn.... Als het nu een waardebon was. Iemand bannen omdat hij dit uitprint vind ik ver gaan barefan, het is gewoon een stukje inlevingsvermogen of gewoon naief geweest.
Ik kan er wel om glimlachen om eerlijk te zijn. Je komt met een print aan bij een hoertje en dan..

Zand er over.

A

Anonymous

Guest
Ben het eigenlijk wel met Barefan eens. Het gaat er niet eens om dat iemand dat doet, maar wel om er de dame mee te confronteren. Is niets minder dan een vorm van chantage.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Barefan zei:
dat is inderdaad niet de bedoeling!
Als ik iemand daar op kan betrappen levert je dat een levenslange ban op!!!

Vind dit persoonlijk niet netjes , als een dame niet vermeldt dat zonder mogelijk is , of aangeeft dat ze niet wil dat je het vermeld
dan vind ik dat je je eraan moet houden . en ja ik ben diverse keren wandelaars tegengekomen die aan het raam beginnen van ik
las op ...... dat jij aan nzc doet voor xx prijs . Dit heeft mij ook weleens een bezoek aan een dame gekost die ineens vond dat ze meer
kon vangen voor deze aktie ....

Ook dvp's zijn mensen en hebben recht op een soort van privacy , en ja heel veel dames weten dat er over hun geschreven wordt en sommige
moedigen het ook aan .....

Het gaat te ver dat mensen met info van hier naar een dame toelopen en aangeven dat hij hetzelfde wil doen voor hetzelfde geld .
Krijg zelf weleens het idee dat onze wie schrijft(even niet) die blijft er weleens een handje van kan hebben

A

Anonymous

Guest
.Als ik naar 1 voor mij nieuwe dvp ga die niet adverteert met nzc , maar hier wel is beschreven .
Zal ik nooit het forum erbij halen . Maar de info gebruiken om de mogelijkheid tot bare te vergroten.
.

dame heeft in het verleden bare GB gedaan .
Herinner ik haar aan dat feestje ...

MAAR laatst zei ze dat er wel veel man op die GB waren geweest .

Met andere woorden ze werd nogal eens Aan die GB gelinkt
Naderhand is haar gemeld dat ze hier besproken werd .
Waarop ze mij belt om mij ter verantwoording te roepen .(ze herkende mij in de berichten)

Heb het niet ontkent ..

Van mij mogen de dames hier lezen maar ook reageren

Heksje

Toogplakker
12 mei 2015
39
2
Omg

Het klinkt erg zielig als je je gerief denkt te moeten halen met een uitprintje...

Alsof je iemand op die manier kan dwingen iets te doen...

Je verlaagt jezelf toch niet daartoe? Lukt of klikt het niet, ander en beter eh

Terug
Naar boven