Prijzen

Fredski

Toogplakker
29 dec 2023
25
14
Als iemand al gehoord heeft van FIRE (financial independence retire early)
Zo een cult die alles uitrekent en dan kijkt waar ze kunnen besparen
Zo zouden zij die 150 € tegen hun eigen verdienste zetten
Als een Belg met 3000 € / netto per maand naar huis komt zal hij al gauw boven het gemiddelde loon van modale Belg verdienen
Als je er dan vanuit gaat dat een werkmaand 20 dagen bevat ..
Dan moet hij 1 dag ( 7.6 uur werken /38h per werken) voor 1 uur met een dvp door te brengen
Ikzelf vind 150 € overbetaald
Maar dan ben ik ook al 4 maanden niet meer bij een dvp geweest ... te weinig service of ik maak altijd de verkeerd keuze
geef mij maar de minder knappe huisvrouw die een centje wil bij verdienen via iets dat ze graag doet :)

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Als je veel geld wil en kunt uitgeven is bijna alles bare te neuken. Leg 500 of 1000 op tafel (ik ken er die het doen) en je wensen worden verhoord hoor. Het gevoel van "ik doe wat ik wil met jou". Dat is misschien het plezier voor de rijken onder ons.
Zelf heb ik de ervaring dat hoe goedkoper de date hoe geiler het is. Dat is de gouden regel. Ben zelf eigenlijk vooral geïnteresseerd als de speelpartner het zelf ook geil vindt en kickt op haar volgespoten poes . Een mooie "robot" voor veel geld bare neuken doet me hoegenaamd niets. Een geil koppel op de chat waarbij de iets te dikke vrouw geblinddoekt op een bed zit (kontje naar achteren) is dan wel weer ubergeil.
Ja, dan neem ik wel een flesje lekkere drank mee of zo. Je hoeft niet met lege handen te komen uiteraard. Maar dan weet je zeker dat de dame er zelf gigantisch op kickt.

k_kroket

Toogplakker
4 mei 2015
119
16
tja die vergelijking gaat natuurlijk scheef, ik ken zat jongemannen rond de 20-21 die neuken elk weekend of met carnaval t ene naar het andere grietje voor nop. Maar het zijn wel de mannen die 500-1000 neerleggen die het voor Jan net bovenmodaal onmogelijk maken om wat te vinden wat nog betaalbaar is. of we moeten idd gaan uitwijken naar Zuid Amerika en Azie (of soms onze Oosterburen). Beter is het nog om idd een dame te vinden die t gewoon leuk vindt, waar je een klik mee hebt en het fijn vindt een leuk zakcentje te krijgen.. maar soms is dat een speld in een hooiberg. Ik heb er 1 voor 150 per keer.. en dan een lekkere middag of ochtend spelen..

Victor59

Ervaringsdeskundige
25 mrt 2024
260
282
Ik ga ervanuit dat Fiebert bedoelde dat er op deze website veel meer Nederlandse dan Belgische dames besproken worden. En de Belgische dames zitten vrijwel allemaal in het Nederlandstalige deel.
Heb ik me tot nu eigenlijk nooit afgevraagd. Gaan Vlamingen naar Franstalige DvP en andersom?

Fredski

Toogplakker
29 dec 2023
25
14
Franstalige gebied in België wel :)
In Frankrijk is het verboden en wordt de wandelaar gestraft als je gesnapt wordt op prostitutie .
Er is ook een Frans forum waar de Belgische dames worden besproken dus .....

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
406
327
pfff don't come to Amsterdam for dvps anymore, 250 per hour is becoming the norm but unfortunately only the prices are getting higher, the experience itself does not follow the same trend...

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Mee eens kapteinrld. Prijs stijgt in de meeste gevallen onevenredig met de geboden service.

bruckav

Toogplakker
6 mei 2024
40
37
De prijs van handcréme en keukenpapier is ook flink gestegen de laatste jaren. Tis erg voor de gierigste wandelaar, maar zelfs de prijs van rukken ontsnapt niet aan de inflatie. Om nog te zwijgen van de medische kosten als je nadien mee een tenniselleboog zit.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Dan is de keuze simpel, ga je even aak naar de goedkopere dames en neem je het mindere uiterlijk en kwaliteit voor lief, of dan maar 2x per maand minder en dan voor kwaliteit gaan?

Mijn alternatief is Tinder een date kost me 70 euro... 2de date een fles wijn en van de 10 dames doet de meerderheid het toch zonder!

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Kijk ze allemaal eens lekker stoeven over dat ze voor kwaliteit gaan en hoge prijzen gaan.
Als ze straks zelf onverhoopt jan modaal zijn of minder dan jan modaal binnenbrengen dan horen wij ze hier nog wel eens.
Dan vinden ze de prijzen toch ook ineens te hoog
Berouw komt na de zonde..... 😂😂

Terug
Naar boven