Prijzen

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Blaat maar verder Bema*-Peeklak-Londonblack-Raddelider-Laptar-Manaarunca-enz.

Je blijft raaskallen en het waren jouw scheldpartijen die zijn opgeruimd 🙈😂 de mods doen hun werk goed, jij bent het die met jouw meerdere accounts shit geeft en die ze hebben moeten bannen. Benieuwd hoelang jouw Bema* zal blijven bestaan… Echt zielig, je verbergen achter nieuwe accounts terwijl we je zo herkennen met je brulaap schrijfstijl 🤦🏻‍♂️

De duurdere tarieven gaan trouwens niet enkel specifiek over jouw SKW trienen maar over de prijzen in het algemeen 🙄 er is nl. een veel groter bare aanbod buiten jouw Antwerps hoerenkwartier hoor, en de prijzen zijn er serieus gestegen. Alleen een dombo kan dat blijven ontkennen maar ja zo ben je nu eenmaal 🤣

Mutsico

Snuffelaar
24 jun 2021
3
0
Blijf het toch komisch hoe kortzichtig sommigen zijn…

De prijs in het SKW is al 20j dezelfde.
50€/15-20min
150-200€/u (de 200€ komt vooral voor bij de dames die zich meer op SM richten)

(Algemene prijzen hè, zonder extra's, met rubber…).

In die 20j zijn wel alle kosten gestegen, huurprijs van de ramen, prijs van een brood, huur van hun woonst, en noem maar op…

Voor een dame die daar werkt moet ze al minimum 3-4 klanten van 50€ per shift hebben om quasi break even te draaien voor de shift te dekken! (Huur raam, eten, drinken, make-up, kledij, condooms, etc…), en das dan gesproken over de straten buiten Villa Tinto, daar zijn de huurprijzen hoger…

Mijn gemiddeld loon is in die 20j meermaals gestegen, niet door promotie of zulks, louter indexering, wettelijke bepalingen enz, het jouwe dus ook.

Maar dat van die dames niet.

Nu goed, je kan zeggen: "kiezen ze zelf voor", en heb je gelijk in.

Maar loop dan ook niet te zagen over het feit dat meer en meer dames hun prijzen voor extra's (zoals NZC, wat op zich al een enorm risico met zich meebrengt) ook verhogen…

Dat allemaal gezegd zijnde:

Iedereen heeft zijn eigen budget, zijn eigen verdiensten en maakt elks hun eigen rekening.

Als ik er dan voor kies om bvb 5-600€ te spenderen voor enkele uren met een dame is dat mijn keuze, en enige kritiek daarop toont enkel maar jaloezie en kleingeestigheid gecombineerd met de anonimiteit van het internet wat maakt dat menig keyboard warrior zich lekker groot kan voelen…

Als je naar de winkel gaat en je vindt een bepaald product te duur, dan laat je het toch ook liggen zonder de dichtstbijzijnde winkelmedewerker te onderwerpen aan een bekrompen klaagzang?

Robingood

Toogplakker
28 apr 2020
36
32
Bema*-Peeklak, je lult weer tegen de sterren op hoor.

Het kan mij geen bal schelen wat de prijzen van gas of bloemkool zijn, het gaat hier over de bare neuktarieven. 4-5 jaar geleden 100-150€/u, vandaag over het algemeen minimum 150 tot gemakkelijk 200-250u met dan meestal nog een slechtere service.

Het is onze keuze of we daarop ingaan of niet, maar als een wandelaar de graaiflatie bij de hoertjes aanklaagt, moet jij altijd weer in een kramp schieten en domme commentaar geven, alsof je je verplicht voelt om die grieten te verdedigen 🤦🏻‍♂️

Jij bent de wildvreemde pipo, maar je beseft het zelf niet eens 😂
Je hebt groot gelijk. Gisteren sprak ik met een latina die even 400 euro per uur vraagt voor 1 cumshot. Bema zal het nooit snappen. Tuurlijk kunnen we het betalen maar krijg je dan een topnotch service? Dat is de gok die we dan moeten nemen.. Dacht het effe niet.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
't Wordt hoog tijd dat de mods eens actie ondernemen tegen die schizofreen en al zijn gedaantes.
'k Heb ze hier voeger al voor verwittigd en telkens ontrafelt zich het exact voorspelde scenario waar ze tot op heden (sinds de Peeklak perikelen) niets meer mee doen.

Misschien toch eens tijd om de focus te verleggen van 'onnodig quoten' naar 'stoken/uitlokken', meerdere actieve accounts en het omzeilen van eerdere straffen voor dezelfde reden.

Als ze wat dieper zouden graven en naar zijn verleden konden kijken op de reeds opgedoekte vpf/provla en hookers forums en andere waaronder ook de redlights chat zou alles heel snel duidelijk worden. Helaas is dit quasi onmogelijk en speelt het in zijn voordeel...

Hier zitten anders wel enkele (al dan niet nog actieve) leden die tijdens die periode daar actief waren en hem ook hier al herkend hebben maar deze blijven tegenwoordig dus stil.
Zolang er geen harde actie wordt ondernomen zullen dergelijke reacties op zijn commentaren en ontkenningen blijven voorkomen.

Men hoeft geen actief recensent te zijn op een forum om nu en dan eens iets interessant (of minder interessant) of al dan niet grappig te zeggen maar constant de boel aanwakkeren met narcistische betweterij is toch wel van een heel andere orde.

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
Net kleine kinderen hier hoe soms gereageerd wordt dacht dat het een recensie site was maar sommige onderwerpen wordt gereageerd ols kleuters iedereen zijn mening is goed maar houdt het daar bij en ga mekaar niet aanvallen als kleuters

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Mutsico, we hebben het hier wel over de bare tarieven in deze discussie - gewone vanilla huismoeder rubbersex aan 50€ waar jij het over hebt, is appelen met citroenen vergelijken.

Nogmaals iedereen doet wat men wil en als je duurdere prijzen wil betalen geen probleem hoor. Maar ga hier niet op de barricades staan en gillen dat de bare prijzen niet zwaar de lucht in zijn gegaan en dat 50€/30min de regel is want dat is gewoon idioot.

Mutsico

Snuffelaar
24 jun 2021
3
0
Ik hanteerde die cijfers puur ter illustratie … tel er gerust 50€ bij voor bare en mijn punt blijft evengoed staan hoor…

Of is een brood niet duurder geworden voor de dames die NZC aanbieden?

Je mag daar gerust eender welk getal invullen, feit blijft dat de prijzen al jarenlang quasi dezelfde zijn terwijl alles duurder geworden is, daar gaat het om, of dat nu met rubber of zonder is speelt weinig rol in het totaalbeeld…

Zal het zo zeggen:

Een dame die 5j geleden 200€/u vroeg (en dan te verstaan dat van rubber hier geen spoor is, tenzij de kledij misschien…) hield er toen meer van over dan nu. Huurprijzen liggen hoger, boodschappen zijn duurder…

Diezelfde dame die toen 1 klant van een uur per dag nodig had om de raam huur, dagelijkse kosten te dekken (en er wat aan over te houden) moet er nu 2 (misschien zelfs 3) van zulke klanten hebben om evenveel koopkracht te hebben als 5j geleden.

Zo beter?
Die getallen spelen echt geen rol in het punt dat ik wou maken hoor…
(Puur op mijn reactie he… in de praktijk spelen de getallen uiteraard een grotere rol, omdat ook voor ons als klanten alles duurder is geworden en we daardoor wat meer letten op de uitgaven…).

Snap trouwens niet goed hoe met of zonder rubber als appelen en peren wordt aanzien, in dit punt dan welteverstaan, buiten het prijsverschil dan (en nogmaals: vul gerust eender welk cijfer in in mijn vergelijking, conclusie is dezelfde hoor…).

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
De rubbersex tarieven zijn redelijk stabiel gebleven (peren of zure citroenen) en dat deze meiden nu koopkrachtverlies lijden daar twijfel ik niet over, maar daar gaat dit onderwerp niet over. De bare tarieven in privé ontvangst (appelen) zijn wel zwaar aan het stijgen en het aanbod is hier veel kleiner.

4-5 jaar geleden boden de meeste bare meiden standaard 150€/u in zowel Vlaanderen, Brussel en Wallonië (200€ was meestal mits extra anaal of andere gadgets erbij maar dat was zeker niet de standaardprijs voor 1u plezier zonder latex hoor, in tegendeel), vandaag gaat dat de kant op van 200€ en hoger.

Daar gaat deze discussie over en waar wandelaars over klagen. Of men dit nu wil betalen of niet laat mij koud maar als sommigen verkondigen dat de bare neukprijzen grosso modo dezelfde zijn gebleven als 5 jaar geleden, nope 🤦🏻‍♂️ of ze hebben nog niet veel bare hoertjes ervaren…

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Wat ieder uitgeeft ie ieder zn ding. Ik heb tot op heden 2x meer dan 150% /u uitgegeven en het me beklaagd. Dit weerhoud me om dit nog te doen.

Ik zou denk dat ik zelfs sneller een amateur dame zou meer betalen danbde 150€

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Helaas is de soms hoge prijs geen garantie voor kwaliteit.
Maar iedereen heeft zijn eigen max tarief dat blijkt wel.
Ik ook: 200 een uur maximaal.
Heb eens 300 betaalt voor Marokkaanse dame, niet slecht maar
zeker niet beter dan andere dates voor 200 dus dat doe ik niet meer.
En ik ben het eens met Johan321 dat de tarieven nu toch best flink
gestegen zijn t.o.v. jaar of wat terug.
Leuk topic dit trouwens, veel verschillen en meningen maar dat mag en kan.

brendon

Snuffelaar
28 jan 2024
4
0
Ik ben in België nog niet met vrouwen geweest dus ik weet niet of ze duurder worden. Ik hoop dat de seks met hen geweldig zal zijn.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
voor mij ook 150 euro max, ga je meer betalen dan verpest je het voor jezelf en je wandel collega´s

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
de gangbare prijs voor 1 uur is in belgie inderdaad 150 euro .. maar voor onze Bare Hobby moet je er wel 50 euro extra bij tellen . zo kom je inderdaad op een max. van 200 euro .. ik zou ook geen cent meer betalen dan dat , wat het aanbod is groot genoeg

Mrbreda

Toogplakker
20 jun 2018
79
20
Prijzen in Nederland en België zijn op het moment erg hoog. De kunst is om uit te zoeken waar je een beetje goedkoop uit bent.

Dan kom je voor nzc uit bij dames in Brussel of Duitsland. Of bezoek een club of gangbang, waar je een paar uur kunt neuken voor een redelijke prijs.

Of kies ervoor om een condoom te gebruiken, dan ben je met 80/150 euro klaar en heb je 30/60 minuten goede service.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
De prijzen, ach, voor een jonge, slanke dame wil ik gerust wat meer geven.
Enige probleem: je weet niet wat voor service je zal krijgen.

150 geven en slechte service is pech, even vloeken, maar ach, het leven gaat door. 350 geven en slechte service en ik voel me opgelicht.

Maar liever 350 en super service dan 150 en slechte service. Probleem is bij nieuwe dames dat je het niet op voorhand weet...

Terug
Naar boven