Prijzen

horny cowboy

Toogplakker
18 jun 2015
73
0
Zit nu overal een beetje te kijken, omdat ik er even uit ben geweest.
Was vroeger een goede klant van Bella in Amersfoort.
Vindt het fijn om een vaste geile slet te hebben. 😎😉😍
Maar volgens mij denken die meiden dat we allemaal een behoorlijke loonsverhoging hebben gehad.

Waar je vroeger voor 150 terecht kon en kan zie ik veel vanaf 200 en zelfs meer staan.

Nu weer opzoek naar een heerlijke geile zaadslet, die voor een redelijke prijs lekker te zc te neuken is.
En vooral verzot op zaad is.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Zo lang mannen die idiote prijzen blijven betalen blijven de meiden steeds meer vragen

Damuduard

Toogplakker
13 jul 2021
47
19
Gaat echt nergens meer over , ze vragen zonder schaamte 250a300€ voor een uur…..😩🥲

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
250 to 500 seems normal now for a hour with standard service :lol: :lol: :lol: :lol:

We are the ones to blame, offering to pay more for service

I don't believe in paying extra for bareback, cause nothing is sweet as raw and bout sides, can agree and enjoy more that way :D :D :D

When you have sex once a month or not so often, you don't see it or mind, I have sex at least 2 or 3 times a week

250 an hour once a month, that's 3000 a year, and only had sex 12x that's way too expensive

250 a week, 3 creampies, 36 creampies a year sounds more enjoyable than 12 or less a year

Invest and you don't have to worry or panic, not all women are open to bareback like many who just chasing money and fuck anybody once got that paper

Visiting a chick daily and every time offering to pay more for bareback and every time getting declined and one day without asking it just happened

shows she has more dignity and respect for herself than others. Not everything is about money and you yet get what you wanted without paying extra

My only problem is wondering which of my daily I'm going to hit this week or shall I test a new girl this week is my only problems :lol: :lol: :lol:

Honest if I'm paying a chick 250 or more an hour, I ain't talking about plastic, cause for that money, you obligated to give me that pussy raw and that ass if I want it :D :D :D

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
150 voor een half uur lijkt nu wel de standaard te worden. Dat weiger ik te betalen tenzij je echt een heel mooie vrouw bent. Voor die standaard Roemeense en Bulgaarse tuthola's betaal ik dat echt niet.
Zijn gelukkig nog zat vrouwen over met fatsoenlijke prijzen dus ik maak me niet zo druk over de prijsstijgingen.

A

Anonymous

Guest
€150 is inderdaad de standaard en bij sommige is dat met condoom en bij anderen zonder condoom. Nou ze zoeken het maar uit. Ik ga dat niet betalen! :(

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Heren, ik zie ook dat de prijzen omhoog gaan maar om te zeggen dat 150 euro per half zonder condoom de standaard prijs is. Dat is echt overdreven. Meten is weten dus ik heb 150 advertenties op Kinky afgelopen. Ik heb alleen naar dames gekeken die ontvangen en die een prijs voor een half uur vermelden. En wat blijkt:
minder dan 100 euro: 23%
100 euro: 61%
tussen 100 en 150: 7%
150: 7%
meer dan 150: 2%

Je weet natuurlijk niet wat bij deze prijs is in begrepen; het is een indicatie. En ik heb de indruk dat de uurprijzen harder zijn gestegen maar ik heb dat niet bekeken. Oh ja, van deze steekproef had 61% een Oost-Europese afkomst aangegeven, 23% is Zuid-Amerikaans en 10% Europees. Ik vermoed dat die laatste vooral Roemeense dames betreft maar die bevinden zich ook onder de Oost-Europese. Zie niet zo snel dat een van deze groepen goedkoper is dan de ander. Wat wel opviel was dat alle Arabische/Morakaanse dames meer dan 100 euro per half uur scoren maar de steekproef is klein (3%).

Leuk tijdverdrijf voor op de late avond :D

fré123

Toogplakker
10 dec 2016
67
12
Bij de meeste is 100 euro voor een half uur de standaard met 50 extra voor nzc. Hou er wel rekening mee dat een halfuur meestal 15 minuten is. Voor 50 euro extra heb je dan wel een uur, maar ook hier zelden 60 minuten, heb er al veel die met hun ogen draaien als je na 40 minuten een 2de ronde vraagt. De echt goede zijn uitzonderingen, die hebben meestal ook geen "vriend" en snappen de meerwaarde van "repeat customers". Heb deze week 1tje al 3 x maal geneukt voor 80, zc en anaal erbij.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Hoi fre123, heb je voor deze dame ook een review geschreven zodat wij er ook naar toe kunnen :) Dus met link naar kinky/sexjobs ?

Terug
Naar boven