Prijzen van de dames

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Laten we het vanaf hier dus weer beetje RESPECTVOL houden richting elkaar en de dames. Zo niet? Dan grijpt het team in ;)
(stond onderaan vorige pagina!)

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Tijdens het zoeken kom ik soms zulke idiote advertenties tegen. In dit specifiek geval de prijsvoering :)
Iedereen heeft zijn eigen budget voor wat hij kwijt wil aan een avontuurtje, maar zijn er echt mannen die zulke bedragen uitgeven voor zo weinig service in return? 500 euro voor een halfuurtje, gewoon de standaard dingen mogelijk(niet onze hobby oid.)

Het verbaasd me gewoon.

Bijlagen

• Screenshot 2026-02-13 184522.png
    Screenshot 2026-02-13 184522.png
    373,3 KB · Weergaven: 161

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Als jij vrouw bent en er zijn gekken die je dat willen geven...zou jij zeggen " nee meneer, 80 of 100 is genoeg hoor"...

mkboxer

Toogplakker
17 mrt 2022
79
89
Verbaast mij helemaal niet. Vrij land en vrije markt. Je mag vragen voor een dienst wat je wilt. Of mensen dat gaan betalen of niet? Misschien een paar, maar ik kan je garanderen dat hun agenda niet vol staat gepland met afspraken. Of ze nou 1 of 2 afspraken per week kunnen krijgen met een sukkel die dat bedrag wil betalen, is misschien goed genoeg voor hun om te blijven adverteren en dat prijs te vragen. Zo niet, dan zie je de advertentie zelf wel verdwijnen of in prijs omlaag gaan. In ieder geval, zou ik er verder helemaal geen energie in steken om daarover geïrriteerd te raken en een topic daarover te starten.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Tja, ik ben niet geïrriteerd, schreef ik ook geloof ik niet, enkel dat ik verbaasd ben dat mannen werkelijk 500 eu voor 30 min neerleggen. Ach, en waarom geen topic? Er zijn voldoende onzintopics op het forum, dus waarom niet?

Kim2026

Snuffelaar
9 jan 2026
4
8
Je betaalt toch 2 dames? Dat is dus €250 per half uur per dame. Vind ik eerlijk gezegd nog wel mee vallen voor een trio want ik zit op €200 voor 30 min en dat is geen eens een trio..

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ja maar jij noemt ze dus ook '' gekken '' enkel ben je niet verbaasd dat het bedrag betaald wordt.
Er zijn er die zelfs nog meer vragen én zelfs krijgen.
Het enige wat me opvalt aan die adv is dat het ....een adv is..
Er zijn dames die inderdaad dit vragen en zelfs meer, maar die dames zie je nooit op 'n advertentiesite. Ik, jij en geen énkele hoerenloper hier heeft een idee om welke dames het dan gaat want niémand hier vertoeft in die kringen. Niemand !
Soms kom je ze tegen op een dergelijke site als ze uitgerangeerd zijn, op leeftijd zijn gekomen en ze niet genoeg opzij hebben gezet in een potje.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Die 500€ is dus voor 30min trio samen met die twee meiden, niet voor 1op1. Nog altijd wel een duurder half uurtje.

Zou ik 500€ betalen voor 30min met een meid? Normaal no way José, maar als dat is met zeg maar Margot Robbie of Sydney Sweeney met nzc, cip, anaal, ATM, ATP-PTA, DP en BD dan geef ik toe dat ik snel naar de dichtstbijzijnde cash automaat ren.

Kans dat dat gebeurt is uiteraard nihil, dus back to reality en lekker hoertjes neuken en hun poesjes vullen aan 'gewone' prijzen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven