Prijzen van de dames

Status
Niet open voor verdere reacties.

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
406
327
The prices are absolutely ridiculous. Personally, I think 100 euros is plenty, and if it's more expensive, I won't go.

Nobody forces you to go to a lady who asks for 400 euros.

As long as people pay, they will continue to charge those amounts.
Exactly, and there is a market for everyone. Some people can afford 500e and more for 1 hour. That means the lady is less busy, and you're not going through the assembly line. If I could afford it, I'd rather pay 500 for a lady who takes 3 clients per day top, rather than 100 for a lady who takes 15 clients per day.

mkboxer

Toogplakker
17 mrt 2022
79
89
De meeste DVPs zouden dit werk niet doen voor €100 per uur. Sorry eenmaal de realiteit. Sprak laatst één van mijn vaste dames die minstens €200 vraagt per uur exclusief eventuele extras en die ontvangt in hotels/airbnbs. Ze begin deze maand in een week amper 3 klanten inclusief mijzelf. Was voor haar heel deprimerend natuurlijk en ze kon daarna dus niet nog een week de appartement waar ze in was betalen. Ze kreeg in deze slechte week genoeg mensen via WA die proberen te onderhandelen voor €50 or €100 voor een uur. Zullen ze gewoon nooit doen. Als €100 p/u de norm zou worden, zullen we de advertenties met meer dan de helft in getallen zien verdwijnen. Veel meer dan de helft zelfs

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
sja bij 200 per uur exlusief pzc tz haak ik ook af hoor al zijn ze nog zo goed.
ga echt geen 2x 50 lappen voor extras die standaard horen te zijn. dan boek ik liever 2 uur

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Een abonnement op de service van een vaste Dame is ook een mogelijkheid. 400 tot 500 per maand als vast abonnementsgeld en daar dan 2 tot 4 keer per maand mee afspreken.
Daar heb ik zelf ook wel eens over nagedacht maar nog nooit een dame gevonden die het aanbiedt ik zou nog wel wat meer willen betalen als ik er semi onbeperkt heen zou mogen 800 euro per maand zou je toch haast denken dat daarvoor een markt is maar helaas nog geen geluk gehad eentje te vinden

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
That is sound advice which I agree with.
Too many gold diggers think we want to buy it, we only want to borrow it.
In all instances it is a second hand one. Occasionally with a high mileage.

jimmyyyyy

Toogplakker
24 apr 2023
52
40
Wat een vies ventje ben jij de denkwijze alleen al ik hoop dat ze tijdens het pijpen een keer de tanden erin zetten
Weet je wat echt vies is die hoertjes krijgen al een uitkering huurtoeslag zorgtoeslag kindgebondenbudget en dan nog de hoofdprijs vragen voor bare anaal daar pas ik idd voor zijn ook jou belasting centen

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Weet je wat echt vies is die hoertjes krijgen al een uitkering huurtoeslag zorgtoeslag kindgebondenbudget en dan nog de hoofdprijs vragen voor bare anaal daar pas ik idd voor zijn ook jou belasting centen
Bel jij ook als er bij de buurman een metselaar zwart een schutting metselt? Man houdt toch op je mentaliteit klopt niet

Robingood

Toogplakker
28 apr 2020
36
32
Het grootste probleem in de prijs is die corona toeslag. Laat de prijzen maar naar het plafond stijgen uiteindelijk klapt de bubbel wel. Steeds meer wandelaars die naar het buitenland gaan voor een paar weken betaalbare plezier......

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Ik ging vroeger wel eens naar NL voor onze hobby; is helemaal gestopt omdat de prijzen zo zijn gestegen sinds of na Corona. Wat mij betreft prijzen de NL dames zichzelf uit de markt, jammer want in het verleden vele leuke Hollandse huisvrouwen over mijn paal getrokken… voor de toen correcte prijs.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Laten we het vanaf hier dus weer beetje RESPECTVOL houden richting elkaar en de dames. Zo niet? Dan grijpt het team in ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven