Prijzen van de dames

Status
Niet open voor verdere reacties.

doc

Toogplakker
12 feb 2025
137
126
En wat bepaald of het realistisch is?
De prijzen die je noemen is voor jou een mooi bedrag die past bij je eigen portemonnee neem ik aan. Maar deze prijzen zijn in mijn optiek alles behalve realistisch. Puur omdat dit zijn bedragen die ik nooit heeft meegemaakt. En ook nooit zal meemaken.

Wij kiezen zelf voor deze "hobby". En de dames wil geld zien. Dus wij kan betalen of postzegels verzamelen als alternatieve hobby.

Maar ja, zijn ook leden hier die heel graag veel te veel betalen (300-400 voor 1 uur of zo?). En dan denken natuurlijk deze dames dat "kon het bij die ene kan het ook bij de volgende".
Jij snapt het👏👏👏

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
De prijzen slaan idd nergens meer op. Zelf vind ik 100 euro ook genoeg en zijn ze duurder dan ga ik er niet naartoe.

Niemand verplicht jou om naar een dame te gaan die 400 euro vraagt.

Zolang de mensen het betalen blijven ze die bedragen vragen.

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Een abonnement op de service van een vaste Dame is ook een mogelijkheid. 400 tot 500 per maand als vast abonnementsgeld en daar dan 2 tot 4 keer per maand mee afspreken. Dan is het per date nog betaalbaar en je krijgt extra aandacht plus verborgen opties van de Dame in kwestie.

Nina

Snuffelaar
16 jan 2025
11
15
Dat wil je zelf toch ook?
Is mens eigen namelijk..
Sja maar dat ze zo blijven afbieden, hoe goedkoop mijn prijzen ook waren erg vernederend, en nog verwachten als ze blijven daten dat het gratis wordt voor hun, jeweetwel zijn veel te veel van die gierige pinnen dat alles gratis of goedkoop mogelijk proberen te krijgen in deze sector

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Ben ik met je eens maar zoals al eerder gezegd, iedereen wil altijd alles zo goedkoop mogelijk in elke sector. Ook jij.

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
25 jaar geleden betaalde je 2000 tot 5000 BEF voor een date van een uur. Nu is dat 100€ tot 250€. Als je rekening houdt met inflatie en vergelijkt met de huidige lonen zijn de prijzen eigenlijk gelijk gebleven.
Ik vind het alleen erg als de kwaliteit niet is wat het moet zijn.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
25 jaar geleden betaalde je 2000 tot 5000 BEF voor een date van een uur. Nu is dat 100€ tot 250€...
Ik herinner me dat je voor enkele "geeltjes" in Nederland al heel wat kon kopen in onze sector....
Ben wel vergeten of een geeltje 25 of 50 gulden was....

petersc

Toogplakker
4 jul 2023
78
90
Kijk zolang hoerenlopers dit in stand houden, gaan de prijzen alleen maar omhoog. Bij sommige dames zijn de stoppen echt doorgebrand. En als 1 weer begint met een verhoging volgt de andere. En dat geldt ook voor dames die niet eens zc doen. Dat de tijden en prijzen niet meer zijn als dat van vroeger dat begrijp ik. Maar 150/200 voor 30 min? En dan meestal in 20 minuten weer buiten staan daar pas ik voor.

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Ik heb voor mezelf een barrière ingesteld die overeenkomt met mijn kunnen en portefeuille. Dat is een grens die ik niet passeer. Ik laat dus wel eens meiden gaan die ik graag zou gedaan hebben maar die te duur zijn voor mij. Punt. Die grens ga ik niet over
Heel af en toe wil ik wel eens een dame vragen of er wat mogelijk is qua prijs maar dat is meer de uitzondering dan de regel.

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Is ook niet zo gek, dvp zijn net mensen😂😂 ook voor hun wordt alles duurder en het geld moet ergens vandaan komen

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
406
327
Threatening to report it to the municipality or UWV housing once can do wonders for the price💪
Maybe once for you, but then if we all do that, what happens? Less girls, less apartments available, and prices increase even further... economics 101. Best if you don't like the price, just don't buy it (y)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven