Prijzen van de dames

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruckav

Toogplakker
6 mei 2024
40
37
Ze zeggen ook bijna allemaal dat ze het niet voor t geld doen maar omdat ze van sex houden, en ze komen zogezegd ook bijna allemaal klaar. Doe toch gewoon als of ge dat allemaal gelooft, want elke betaalde date is toch acteerwerk, en ge kunt er maar van genieten. In de toneelzaal ga je toch ook niet rechtstaan tijdens de opvoering, en roepen 'dit is allemaal fake, niks van waar' :)

DudekeXL

Snuffelaar
24 mrt 2023
16
15
De prijzen zijn, vooral hier in NL, echt vér buiten proporties aan het raken. De thuisdames vragen vaak nog meer, zo niet het dubbele, dan in een privehuis.
Eens met Bare! Ik voel me gezegend dat ik in Limburg mag wonen. Duitsland op acceptabele afstand en daar zijn de prijzen, zeker bij chinese salons zoals Momo en Aue, haast vooroorlogs te noemen. Maar ook privehuis of -ontvangst is stukken schappelijker geprijsd.
Als je als werkloze dame er enigszins een beetje leuk uitziet, geen moeite met sex met vreemden hebt (en ook kwaliteit levert) heb je maandelijks meer dan menig ander fulltime werkend persoon...

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
@Lekkerbare Ik werk ook, maar als ik mn tarief verdubbel binnen een jaar dan heb ik toch een uitdaging ;)

ric89

Snuffelaar
22 jun 2022
19
11
Die prijzen doen vaak pijn.
Vooral als de dame van haarzelf weet dat ze er heel goed uit ziet. Dan is het zomaar opeens €400 voor een uurtje.

ric89

Snuffelaar
22 jun 2022
19
11
De prijzen zijn, vooral hier in NL, echt vér buiten proporties aan het raken. De thuisdames vragen vaak nog meer, zo niet het dubbele, dan in een privehuis.
Eens met Bare! Ik voel me gezegend dat ik in Limburg mag wonen. Duitsland op acceptabele afstand en daar zijn de prijzen, zeker bij chinese salons zoals Momo en Aue, haast vooroorlogs te noemen. Maar ook privehuis of -ontvangst is stukken schappelijker geprijsd.
Als je als werkloze dame er enigszins een beetje leuk uitziet, geen moeite met sex met vreemden hebt (en ook kwaliteit levert) heb je maandelijks meer dan menig ander fulltime werkend persoon...
Ik kan echt heel slecht Duits. Ik moet maar even wat taallessen nemen, of gewoon gebarentaal gebruiken want het aanbod in NL is gewoon slecht.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ Ric89 ,

Waarom taallessen nemen je gaat om te nzc en te seksen niet om een praatsessie en de om taal van de seks te gebruiken kan je dit ook met gebaren duidelijk maken .

Je Duits hoeft ook niet perfect te zijn , ik ga ook 2 wekelijks de grens over en met een beetje Duitse taal kan je toch een goed gesprek voeren met een dvp .

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
De prijzen zullen stijgen xolang er klanten zijn die dit willen betalen . Komen er geen klanten en moet er geld in het laatje komen dan zakt men vanzelf ..

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
95% van de klanten kijkt nooit op dit forum. Het klopt dat de prijzen in NL veel hoger liggen dan de landen om ons heen. Ik ken een dame die vliegt iedere 3 weken weer voor een paar weken terug naar Spanje. Die vliegreisjes kunnen makkelijk betaald worden. En ze komt dan weer 3 weken later hier. 3 weken op en 3 weken af zeg maar. Ze werkt hier omdat ze hier het sneller en meer bij elkaar verdient dan in Spanje.

En deze dames leven vaak in gescheiden werelden. In NL zijn ze de DVP en in Spanje, Portugal of Italie zijn ze de familie vrouw.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Taal barrière heb ik niet gelukkig.
Vertaal app of handen en voeten communicatie staat me niet aan.
Dan maar niet, er zijn genoeg alternatieven.

Gelukkig kijkt niet iedere wandelaar rond op dit forum.
Dat scheelt weer traag inloggen voor de vaste bezoekers.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Gisteren wilde ik weer een een dame bezoeken. Naast dat er een hoop niet reageerden waren er ook een aantal die 200-300 voor een half uur vrij normaal vonden...wordt steeds gekker:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven