Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zeggen ze bijna allemaal.Tja ik betaal 250 euro voor een uur met een bbw van 43 met harige poes, maar ook dat is uniek en ze doet dit met maar 2 mannen zegt ze haha
Dan moet ze wel lekker neuken zeker?Tja ik betaal 250 euro voor een uur met een bbw van 43 met harige poes, maar ook dat is uniek en ze doet dit met maar 2 mannen zegt ze haha
Ik kan echt heel slecht Duits. Ik moet maar even wat taallessen nemen, of gewoon gebarentaal gebruiken want het aanbod in NL is gewoon slecht.De prijzen zijn, vooral hier in NL, echt vér buiten proporties aan het raken. De thuisdames vragen vaak nog meer, zo niet het dubbele, dan in een privehuis.
Eens met Bare! Ik voel me gezegend dat ik in Limburg mag wonen. Duitsland op acceptabele afstand en daar zijn de prijzen, zeker bij chinese salons zoals Momo en Aue, haast vooroorlogs te noemen. Maar ook privehuis of -ontvangst is stukken schappelijker geprijsd.
Als je als werkloze dame er enigszins een beetje leuk uitziet, geen moeite met sex met vreemden hebt (en ook kwaliteit levert) heb je maandelijks meer dan menig ander fulltime werkend persoon...