Prijzen van de dames

Status
Niet open voor verdere reacties.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Mijn maximum is 150 voor 30 minuten met cip(een must voor mij),maar dit is dan ook het maximum.
Mocht het nu echt een mooie dame zijn,dan zou ik nog overwegen om heel misschien,200 voor 30 minuten te geven.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
T gros van de dames hier in de buurt ziet een half uur als een kans om je af te raffelen en zsm de deur uit te krijgen. No facking way dat ik daar 150 of zelfs 200 voor 30 minuten aan uit ga geven. Ieder moet t voor zich weten, maar dat zijn in mijn ogen idiote bedragen. Dan hebben we het nog niet eens over de service gehad. En als zijn ze heel knap... meestal is dat een recept voor slechte service.
Ik bezoek alleen in een echt geile bui en ga dan voor een cumdump. Dan weet ik in elk geval dat ik degene ben die naait ipv genaaid te worden.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Ik zal echt nooit meer dan €150 betalen voor een half uur. En dan moet er wel anaal of zonder condoom bij zitten.
Anders kun je gewoon beter naar een raam prostituee gaan.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Voor dat soort prijzen zijn het alleen feestdagen voor de dames.
Ik volg Pietjemeteenrietje. Die Hollywoodprijzen slaan helemaal nergens op.
Het gaat om losse verhuur. Met een uurtje sta je weer buiten. Het lijkt de kermis wel.

jimmyyyyy

Toogplakker
24 apr 2023
52
40
Prijzen zijn niet op te brengen snapchat is ook een uitkomst vandaag uurtje afgesproken met een meisje van 21 schade 100 euro al inclusief zonder condoom met anaal zondag afspraak meisje 28 alleenstaande moeder met uitkering in financiële nood pijpen en neuken zonder condoom 80 euro

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ja hoe werkt dat op snapchat. Waarom gaat het daar makkelijker dan bijvoorbeeld op Instagram.
Ik zou bijvoorbeeld al niet weten hoe je met die dames in contact kan komen. Hoe je dat ziet dat ze hier voor openstaan.

Dan nog iets. Hier op de site zit een chatbox. Werken die oproepjes daarin. Reageren daar ook vrouwen op?

Ragemos

Toogplakker
20 mei 2019
77
47
Enig wat ik me kan bedenken is dat je mensen moet kennen binnen dat wereldje of actief allemaal accounts moet toevoegen die aanbevolen worden, is daar echt zo'n levendige scene in pay-dates? Weet wel dat de marokkaanse dametjes die een LV tasje willen via instagram & snapchat zo afspreken, maar dat is over het algemeen niet de categorie waar we hier naar zoeken.

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
🤣🤣🤣 Blijf me rot lachen. Heb gelukkig mn eigen pool van toppertjes zowel prive als clubs voor tussen de €80 en echt max. €150 van haf uur tot uur.

Maar je moet echt aan de snuif of crack zitten om dat soort achterlijke bedragen uit te geven. Hoeveel je ook te besteden. Want een paar van die idiote gasten hier doen alsof het normaal is om dat soort bedragen voor een kut uit te geven en denken dat anderen dat niet te besteden hebben.
Nou ik heb voldoende te besteden maar doe er liever 6 verschillenden dan 1 . Daarnaast drijven ze de prijzen van de markt alleen maar op en die dames lachen zich helemaal suf achter hun rug om. En logisch, want je komt echt zielig en wanhopig over.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Naar het lijkt blijven er toch idioten zijn die dat soort bedragen neerleggen want de prijzen blijven alleen maar stijgen. Momenteel is €200 al normaal voor een half uurtje bare, wat nog niet zo heel lang geleden €120 was. Maja, die meiden maakt het niet uit dat ze minder klanten krijgen, zolang de dagelijkse omzet maar hetzelfde blijft. Sterker nog, de meerderheid doet liever 1 klant voor 500 dan 5 voor 100.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven