Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De standaardprijs in het SKW is al jaar en dag 50 euro en geen 100. Als een dame 100 euro vraagt, zal het waarschijnlijk met extra's zijn (nzc?) en als zij geen klanten zou hebben, zou zij daar niet meer staan.Van 50 naar 100 euro zoals in het SKW door een dame werd gevraagd levert alleen maar
langs lopende mannen op maar geen klanten.
Ik weet niet over welke meid je het hebt, maar de algemene standaardprijs is zoals gezegd al jaar en dag diezelfde 50 euro voor 20 minuten. Vraagt een meid 100 euro, dan zal het wel met een (belofte van) iets extra geweest zijn. Er zijn klanten genoeg die meer spenderen, maar die krijgen dan ofwel extra diensten ofwel een langere tijd.Ze heeft haar prijs verlaagd.
Ik denk dat je je hier ook wel eens schromelijk zou kunnen vergissen in je redenering. Dames van hier? Je wil niet weten hoeveel autochtone B of NL dames dat er als sekswerker aan de slag gaan, omdat zij in diepe financiële problemen zitten, en geen enkele andere uitweg meer zien dan de prostitutie om hun deurwaarders en andere kwelgeesten proberen buiten te houden. Een 'lekker negatieve' instap dus. Vaak zelfs ook vanuit een milieu dat op zichzelf al redelijk marginaal is. Of dat leidt tot een supergemotiveerde dame, is vast geen zekerheid.
- Probeer dames van hier, die hebben vaker plezier in hun job. Buitenlandse dames zijn dikwijls geplaatst en/of proberen zoveel mogelijk te cashen op korte tijd, wat niet bevorderlijk is voor de kwaliteit. Alle dames doen het voor het geld, maar als ze daarnaast hun job met plezier doen dan is de service zoveel beter.
Je moet mijn opmerking goed lezen, en helemaal lezen.Maar algemeen kan ik zeggen dat buitenlandse dames zoveel vaker een ontgoocheling opleveren en hun afspraken niet nakomen.
Dit is dan ook heel individueel natuurlijk, want smaak is verschillend.Er zijn dames die werkelijk alles durven te vragen terwijl ze er niet uit zien.