discretesex
Toogplakker
- 28 apr 2015
- 31
- 0
Wat is voor jullie de ideale prijs incl bare?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LOVERALFA1 zei:Hangt van de tijd af die je "plant" of die mogelijk is.... :|
.
Bij mij - persoonlijk - maximum € 120/uur en liefst € 100.
.
Zie dat vele dames adverteren voor € 150/uur, maar dit is bij mij UITZONDERLIJK en haast ONBESTAANDE dat ik dit zal betalen !
.
Voor een half uurtje € 50 tot echt maximum € 80.
.
En indien de prijs dan € 80 voor 1/2uur is, dan moet ik bijna "zeker" zijn dat de Service goed tot uitstekend is...
.
Ik ga regelmatig op bezoek voor een "thaise massage" die in principe een volledig uur duurt en waar ik - ondertussen - bekomen heb, dat er ook intiem zonder condoom mogelijk is voor diezelfde prijs !![]()
.
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat dit bij die welbepaalde Thaise dame NIET van in de BEGIN zo was !.
.
Tevredenheidsgevoel bij die dame is steeds tussen de 80 en 95 % en daarom dat ik soms wel eens een "extraatje" (10 Euro) bij geef...
.
LA
:ugeek:
.gblover zei:Aan die prijzen vind je in België niemand ofwel zijn ze marginaal , oude , lelijk , dik , ... .
Glijmiddel zei:Kijk dit is een mooi topic om al het gekrakeel over prijzen te posten.
Dan blijven de recensietopics mooi schoon. Mijn recensie over Jasmin bestaat nu uit 4 pagina's waarvan 3 1/2 pagina gezeik over geld.
Glijmiddel