Pretty-girl - Zoetermeer

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
47
Ik krijg geen contact met haar. Er staat bel app maar opnemen doet ze niet. en erna reageerde ze ook niet op de app toen ik vroeg om even te bellen. Het is een aanname maar het is wel dicht bij delft. Als ze in die omgeving bare aanbieden en niet willen bellen alleen appen dan mijd ik die handel.

A

Anonymous

Guest
Ik heb ook gereageerd maar krijg wederom geen reactie. De vierde al in twee dagen.

Al die tijd en energie die gaat zitten in al die nonsense van fake troep (vooruitbetalen, tikkie, betaalverzoek, laatst weer eentje van geld aan mijn buurvrouw :D :, niet reageer advertenties, nepadvertenties van Midhold zelf etc, etc etc).

Wanneer houdt het op met die rotzooi van Midhold?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Allemaal ongefundeerde aannames "nep advertenties van Midhold "
Maar je heb denk ik in de achterliggende periode zachtjes aan wel duidelijk gemaakt hoe je over die site 's en de dvp's denkt, kan je ook nog wat nuttigs melden? Als het allemaal bagger is, blijf er dan weg...

Hier hoef je je naam geen eer aan te doen Robin Hood.. we hebben hier ook al is een Don Quichot gehad. zelfde laken een pak

A

Anonymous

Guest
In het verleden toen ze eerder adverteerde gereageerd op haar advertentie maar geen reactie terug.

siin

Toogplakker
24 okt 2016
27
3
Ik denk niet dat ze fake is hoor. Had onlangs contact met haar en wilde een afspraak maken, alleen gaf ze toen aan dat der kind in de kamer ernaast lag en ziek is. Hierdoor lag die af te toe te huilen.

Op zich netjes dat ze dat gemeld heeft, want dat hoef ik niet te horen als ik lig te neuken 😂

tinusman

Snuffelaar
12 apr 2015
10
0
Pretty girl is een leuke meid om even mee te stoeien. Knap gezicht, al zijn de foto's op SJ denkelijk van iemand anders. Gewoon erop, erin, volspuiten, eraf. Afspreken is meestal wel lastig, en haar kinderen zijn.meestal gewoon in de kamer ernaast....

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Net gebeld en er werd snel opgenomen.
Meld zelf dat ze volslank is, 80 kg.
En toen ik zei dat ik zoals vermeld op SJ wel vluggertje zc wilde voor 60 melde zij:
O ja, dat moet ik nog weg halen want vanaf nu doe ik dat niet meer.
Teveel mannen die het zc willen en dat doe ik dus niet meer.
Misschien eerder een keer iets opgelopen?
Dus helaas, zc doet ze niet meer, tenzij iemand anders vanaf nu kan melden dat ze het (weer) wel doet.

Bfa

Toogplakker
30 mrt 2015
204
11
Heeft iemand onlangs nog met haar gedate? Krijg geen contact meer met 'r helaas.

Terug
Naar boven