Post hier je vaste Dames

Knalpijp77

Toogplakker
17 sep 2018
75
42
Mijn vaste neukertje is een Turkse slanke milf uit de omgeving van Arnhem. Ze adverteert niet maar ze reageerde ooit op mijn advertentie voor een mooie fotoshoot. Tijdens die shoot was het al duidelijk dat ze wilde neuken. En dat gebeurde dan ook meteen. Tijdens de shoot en erna nog een keer. Ze bleek een wild sexbeest en door haar slanke postuur is ze makkelijk in alle standjes te nemen. Vanaf die afspraak neuken we regelmatig, van meet af aan zonder condoom natuurlijk. Ze vindt het geil als ik tijdens het neuken film. Ik ben er een nogal acrobatische multitasker door geworden. Ze koopt setjes om me elke keer te verrassen. Ze stuurt filmpjes van haar zelf bevredigend... ik geef haar af en toe wat geld, niet als DPV-betaling maar ondersteuning omdat ze weinig inkomen heeft. Haar tienerzoon woont de laatste maanden weer bij haar in en dat maakt daten wat lastiger. We spreken nu af en toe snel af wanneer hij op school is. Ook spannend. De laatste tijd heeft ze het over haar fantasie om het met twee mannen te doen... we gaan het zien.
Ik hou mij ook aanbevolen 😁👍

Lovingmilfs

Snuffelaar
25 mrt 2024
24
17
Ben wel benieuwd waar jullie adverteren / zoeken voor deze vaste dames? Ben tot op heden op sexjobs nog niet veel verder gekomen dan heel veel troep.
Als er iemand dates wilt delen... laat maar weten :)

Terug
Naar boven