Poolse uit ubach palenberg

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
Beste @drummerboy71 ,
Dan vrees ik dat je toch een verkeerd nummer hebt van haar, want ik krijg een andere gebruikersnaam, nml. @Heyhey11921.
Dus voor de zekerheid voor jou ter controle het nummer dat aan bovenstaande gebruikersnaam hangt is:
+4915219608104
groet Trippeltrappel

duitselull

Snuffelaar
1 mei 2024
23
30
Vandaag ging ik spontaan op bezoek bij Wera

Ze heeft momenteel geen advertentie meer, hier is de link naar haar Markt-profiel

Ze is bereikbaar via WhatsApp en Telegram op +49 152 19608104. Soms duurt het even voordat ze reageert.

Ik stuurde haar vanochtend spontaan een berichtje en we spraken af voor 12 uur.

Het appartement is een beetje een rommeltje, maar de belangrijkste ruimtes zijn schoon en prima.

Ik kwam op tijd aan, werd uitgenodigd om naar boven te gaan, we kletsten wat en dronken iets op de bank, en ze vertelde me over haar drie honden en kat.

Na vijf minuten gingen we naar de slaapkamer waar geen huisdieren zijn. Nadat ik mijn joggingbroek had uitgetrokken, zat mijn piemel al in haar nogal gretige mond. Ze zoog als een bezetene, alsof het pijpen op zich haar opwond.

Na paar minutjes ging ik liggen en liet haar doorgaan, soms een beetje wild en onstuimig; ik kon haar niet echt afremmen.

Na 10 minuten gooide ze zich op haar rug en lachte me toe met haar benen wijd open.

Ik likte haar, vingerde haar, en op een gegeven moment werd het zo intens dat ze vast klaargekomen is. 😆

Toen ging ik in de missionaris, en na een paar langzame stoten eiste ze uiteindelijk dat ik haar hard en snel zou neuken. Ik weet niet hoe vaak ze klaargekomen is, maar ze genoot er echt van. Of misschien speelde ze het erg goed.

Ik kwam klaar, een lading sperma in haar kut, en zij zorgde ervoor dat ik ook hard klaarkwam.

Ze bleef maar zeggen dat ze geil was. Maar na 5 minuten in mijn eigen zaad, trok ik me terug.

Wera zegt dat ze zeven maanden zwanger is, wat vrij duidelijk te zien is aan haar buik. Mooie zwangere vrouw, mooi gevuld.

Ik betaalde €70 voor 30 minuten, maar ik was zeker 40 minuten met haar. Ze wilde €110 voor 60 minuten.

Veel plezier en succes!

snoepjexf

Toogplakker
2 mrt 2022
114
77
Ben volop met haar aan het appen en ze zegt dat ze door meerdere mannen genomen wil worden, ze zou eventueel na 17 uur kunnen.....

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Ik heb haar weer verwijderd uit Telegram en whats app .
Reageerd traag en vaag , maar wellicht ben ik ook niet haar type .
Alle andere mannen alvast veel plezier .

LifeSame

Toogplakker
12 apr 2018
82
48
Ik probeer al 8 maanden met haar een afspraak te maken, dan reageert ze ineens, dan weer weken niet, te wispelteurig, wel jammer woon 10 minuten van haar af en verder is er niks in de buurt.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Afgelopen dagen wederom een cardate met haar afgesproken. Wera reageert goed op whatsapp. Oppik plaats afgesproken en naar een nieuw plekje gereden. Nog voordat we er waren had ze mijn gulp al open geritst en werd mijn lul ZEER vakkundig geblasen! Ballen werden niet vergeten. Na een 15 tal minuten, waarin ik haar ook stevig kon vingeren, vond ze het tijd om te neuken; zij stapt uit, loopt om de auto heen, rijdersportier gaat open en daar stond ze al voorover gebogen met haar maillot op de knieën.:p .Mijn blanke sabel gleed zo naar binnen en het "heen en weer bewegen" kon beginnen ". Na een tijdje in doggy op de rijdersstoel gezet, waarbij mijn lul pardoes in haar poepertje gleed :cool: en ik meerdere malen hier lekker kon stoten, terug naar haar kutje en zo bereikte ik de eindstreep. Eigenlijk was ik toe aan een powernapje, maar moest nog werken en een lange autorit terug :).

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Helaas verblijf in buitenland, echter ik heb iedere 2 dgn wel app contact. Neem haar zsm aan mijn blanke sabel.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
baby heeft ze al ze heeft me foto gestuurt of ze nog afspreekt denk ik eerlijk gezegt niet heb ik ook niet gevraagt

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Wera spreekt nog af! Vorige week een heerlijke date bij haar gehad; mooi dat ik deze dame ontdekt heb, met dank aan @duitselull :) . De kleine is er zeker uit. Lag prima in zijn nestje op het bed, dus dat betekende dat de actie in de woonkamer op de bank plaatsvond. Ook hier ,ik zat nauwelijks op de bank of er was een mondelinge aanval op mijn lul, die nog in mijn broek zat. Pijpen is een K.S.P. , zoals ze dat in de zakenwereld zeggen. Lekker in doggy op de bank, waarbij haar kutje spekglad was, en toch nog strak. Vanwege bescheiden formaat mocht ik weer even dat andere gaatje proberen, hetgeen best wel eens verslavend zijn....:unsure:... In doggy ook de eindstreep gehaald waarbij er geen nieuwe babys gemaakt mochten worden;).

Terug
Naar boven