Poll: wat is je seksuele geaardheid?

Wat is je seksuele geaardheid?

• 200% hetero

Stemmen: 61 50,8%
  • Bi-vriendelijk/nieuwsgierig - een verdwaalde mannenhand op zijn tijd is best leuk en spannend

Stemmen: 11 9,2%
  • Wel trans (zelf niet geneukt worden) - meid met pik is leuk maar geen mannen

Stemmen: 12 10,0%
  • Wel trans (zelf ook geneukt worden) - meid met pik is leuk en voelt heerlijk anaal

Stemmen: 13 10,8%
  • Passief bi - ik laat me aftrekken en pijpen door mannen

Stemmen: 3 2,5%
  • Oraal Bi - ik pijp ook mannen (of laat me pijpen)

Stemmen: 6 5,0%
  • 100% Bi - ik neuk zowel mannen als vrouwen (of laat me neuken)

Stemmen: 14 11,7%
  • 100% Homo - vrouwen... Bah ;)

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    120

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
In het algemene forum maakte iemand een opmerking dat hij op dit forum liever geen bi gedrag wilde stimuleren omdat het risico van onze hobby zou vergroten. Of dat wel of niet zo is, is een aparte discussie, maar ik vroeg me wel af wat de seksuele geaardheid van de bezoekers hier zo is.

Ik heb de groepen expres een beetje meer detaillistisch gemaakt dan de normale he, bi en ho splitsing. Mocht je je tot meerdere groepen rekenen pak dan de onderste aub. Mocht je vinden dat je groep er niet bij staat, laat het dan hier in tekst weten.

Ik ben benieuwd.

Om maar zelf het loef af te steken en de discussie te starten: Ik ben zelf 200% bi en neuk alles was los en vast zit en laat me door alles en iedereen neuken :)

Zeeman

Snuffelaar
16 nov 2015
13
2
En val ook op transsexuelen. Wederzijds pijpen en neuken.
Grtz.,
Zeeman

altijdalleszonder

Toogplakker
19 jun 2015
62
3
Zeeman zei:
En val ook op transsexuelen. Wederzijds pijpen en neuken.
Grtz.,
Zeeman

Ik ook. Vind wel dat hier een apart onderdeel mag zijn ivm transen en travs. kheb er in de hoerenbuurt van brussel en antwerpen toch wel een 20 tal gebeukt altijd alles zonder. Blonde milf Amanda in de koopliedenstraat in Brussel was echt top. Maar is al paar jaar gestopt spijtig genoeg. Zal hier nog wel maar ervaringen delen maar kben niet goed in namen he.

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Sommigen nemen hier deel aan creampie gangbangs terwijl ze beweren hetero te zijn... Ik weet niet hoor, als je in andermans zaad zit te neuken heb je in ieder geval bisexuelse trekjes veronderstel ik :D

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ook als je in de zelfde ruimte bent snuif je de zelfde lucht Babs.
Ben je dan ook bi?

Noorman

PS
Er is toch verschil tussen aan elkaars lichamen zitten en in contact komen met elkaars excrementen.

Babs zei:
Sommigen nemen hier deel aan creampie gangbangs terwijl ze beweren hetero te zijn... Ik weet niet hoor, als je in andermans zaad zit te neuken heb je in ieder geval bisexuelse trekjes veronderstel ik :D

A

Anonymous

Guest
In een dronken bui laat ik mijn kont graag es volschieten :oops: Ma anders wel hetero hoor...

A

Anonymous

Guest
Babs zei:
Ik word absoluut niet opgewonden door die andere mannen of door de idee dat ik in hun zaad zit te roeren! Het gaat om de idee dat een vrouw zich laat nemen en vol spuiten door zoveel mannen. Meer moet je daar niet achter zoeken!

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
De optelsom passief bi t/m 100% bi levert ongeveer het percentage mannen op dat (meer of minder stiekem) sex met me heeft als ik als tv-sletje deel neem aan "hetero" gangbangs. Moet er wel bij zeggen dat mijn komst dan veelal bekend is. De meesten vinden het dan ook wel geil om meer of minder open met mijn pik te spelen (trekken/pijpen).

Was maandag als man aanwezig op de eerste (safe) gangbang in de Moods en van de ca. 40 aanwezige mannen waren ten minste 7 mannen minimaal passief bi (al al gebeurde dat hoofdzakelijk uit het zicht van de anderen). Op veel hetero gangbangs (als bovengenoemde) ben ik als cd/tv niet welkom (dat vindt men dan al snel de bikant op gaan en men richt veiligheidshalve vaak liever op hetero publiek) maar mijn ervaring is dat als er op zo'n party darkrooms aanwezig zijn ik in de regel weinig moeite heb om desgewenst ook man-man contacten aan te gaan. Dat een flink deel daarvan de katjes of liever gezegd de katers uitsluitend in het donker knijpt, soit.

Gelukkig voor mij is een toenemend aantal gangbang gelegenheden wel bereid tv/cd toe te laten en komen er ook steeds meer bi en travestie party's.
Ik heb het nu wel overwegend over safe party's, al wordt daar ook wel eens zonder geneukt. Ben één keer als tv-sletje aanwezig geweest op de spermagames en werd toen door een mannetje of 8 geneukt (die dag was ook TS-Luna aanwezig).

Terug
Naar boven