Poll: Hoeveel geld geef je uit per maand aan een DVP

Poll: Hoeveel geld geef je uit per maand aan Prostituees?

• Maandelijks € 100,- of meer

Stemmen: 65 56,5%
  • Maandelijks € 300,- of meer

Stemmen: 40 34,8%
  • Maandelijks € 800,- of meer

Stemmen: 9 7,8%
  • Maandelijks € 1500,- of meer

Stemmen: 2 1,7%

• Totaal stemmers
    115

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Ik hoop dat de bigspenders allemaal eigenaar zijn van hun woning en deze niet huren, anders is het wel een beetje pijnlijk.

A

Anonymous

Guest
wat maakt het uit of je je huis huurt of gekocht heb als je de huur of aflossing gewoon betaald is er niets aan de hand
doe je dat niet dan heb je zo de deurwaarder aan de deur

A

Anonymous

Guest
Ajax3Stars zei:
PeeweeHerman zei:
Waarom is dat pijnlijk :?:
Omdat ze van alles wat ze tot nu toe hebben uitgegeven aan DVP's al een riante villa hadden kunnen kopen.

Je gaat toch niet van je laatste geld naar de hoeren? Kom op speel en snoep geld hebben we toch allemaal.

Glijmiddel

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
beetje kort door de bocht hoor, ik hou maandelijks 200 over en daar ga ik idd van naar de hoeren.
niet iedereen heeft een salaris die tot in de wolken reikt.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Hier gemiddeld 300 euro per week. Ga 2 keer per week naar een clubje. 1x naar een AQ club en 1x naar een klassieke saunaclub. Kost wat maar dan heb je ook wat. Ik vind dat iedereen moet uitgeven naar wat verstandig is. Dat wil zeggen, even kijken wat het Nibud per gezin/ alleenstaande aanraad om als buffer achter de hand te hebben. Daar een beetje op letten en de rest lekker verneuken. Kom op we leven maar 1x :lol:

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
als ik daar naar kijk, mag ik eens per jaar naar een dvp,namelijk als ik vakantie geld ontvang. ;)

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
nestorix zei:
als ik daar naar kijk, mag ik eens per jaar naar een dvp,namelijk als ik vakantie geld ontvang. ;)

Oke dan ronden we het naar beneden af en mag je twee keer dit jaar :lol:

Ik begrijp wat je bedoeld! Ik schrijf ook alleen maar wat verstandig is, qua financien dan he........ ;)

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ajax3Stars zei:
mart1980 zei:
Hier gemiddeld 300 euro per week.
=1200 euro per maand
Hoeveel procent is dat ongeveer van je maand salaris?
Ik denk bij de meesten ongeveer 10% van hun salaris.

Tja hoeveel verdien ik. Ik heb een eigen bedrijf en dat draait uitstekend. Ik denk dat ik zo'n 30% van mijn onttrekking uitgeef. Kan de ene maand wat meer zijn dan de andere maand. Hangt een beetje van de omzetcijfers af en of deze gevierd moeten worden :mrgreen:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Hahaha !!

Groeten uit kusadassi -;) zit hier in de zon van russische meiden te genieten op het strand :lol:

Terug
Naar boven