A
Anonymous
Guest
Houden jullie dat bij? Ik WIL het niet eens weten hoeveel ik al uitgegeven heb :shock:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pauldekutkabouter zei:CWP zei:Teller staat inmiddels op 12.900,=
Okay, maar over wat voor een periode spreken we hier....
Zelf hou ik ook de stand bij en ben inmiddels over de 30.000,- maar dat is sinds begin 2009.
Dat is logisch als je weet wat zijn vermogen is.Richard zei:Als ik zo links en rechts zie wat hij allemaal doet denk ik dat hij in zijn gehele wandel carriere al wel iets meer heeft uitgegeven dan dat :lol:
Richard zei:pauldekutkabouter zei:CWP zei:Teller staat inmiddels op 12.900,=
Okay, maar over wat voor een periode spreken we hier....
Zelf hou ik ook de stand bij en ben inmiddels over de 30.000,- maar dat is sinds begin 2009.
bedrag wat CWP noemt is wat er gemiddeld p/m door de stemmers word uitgegeven, niet wat hij zelf in totaal al heeft uitgegeven.
Oeps, dat is minder. Hoeveel verlies geleden?CWP zei:maar als je eens wist wat deze vrienden gekost hebben...
Tegenwoordig is een speler al gauw 1 miljoen. Dus ga ervan uit dat je tonnen verlies hebt geleden.CWP zei:Zet ik hier maar niet neer. maar je kan er geen speler voor kopen gelukkig...
Soms zit het mee, soms zit het tegen.CWP zei:maar hier heb ik echt de pest in![]()
![]()
Heksje zei:Bleh ....
Een depressief makende topic![]()
Als ik denk aan het totaalbedrag over al die jaren...
....
... Bedenk ik me dat ik relatief welstellend kon geweest zijn![]()