Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
538douche zei:Zolang de gangbang bij iemand thuis gehouden wordt of andere privé ruimte, er geen sprake is van vrouwenhandel of gedwongen prostitutie, of andere illegale activiteiten zal er niets aan de hand zijn denk ik.
Heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat er in zulke gevallen nooit een inval gedaan zal gaan worden. Als er wel een inval komt zal de politie enige gegronde verdenkingen van strafbare feiten hebben en heeft men de organisator of dames al langer in het vizier.
Denk dat de FIOD eerder een inval doet ivm af te dragen belastingen.
Nogmaals, ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Heb sowieso geen ervaring met gangbang en zal er waarschijnlijk ook geen ervaring mee krijgen. Ik kan namelijk alleen maar door de weeks in de ochtend of rond het middag uur. Nog nooit een GB gezien die op deze tijd werd georganiseerd.
BelgieCWP zei:In welk land? NL en BE ?
Dana doet dat wel eens rond het middaguur....538douche zei:Ik kan namelijk alleen maar door de weeks in de ochtend of rond het middag uur. Nog nooit een GB gezien die op deze tijd werd georganiseerd.
Over toewijding voor zijn job gesproken! Dit is wel heel ondeontologisch vooronderzoek van deze inspecteur! Benieuwd of zijn oversten hiervan op de hoogte waren?fideliocpl zei:Wij hebben 2 maal een politie inval meegemaakt. Een 15tal jaar geleden in een kleine club in oostvlaanderen en vorig jaar nog in Schoten bij de beruchte sexslavinnenparty. Bij de eerste controle werd er eigenlijk niets gevraagd, de politie keek gewoon wat rond. Nadien hoorden we dat ze toch een overzicht hadden gevraagd van de aanwezige bezoekers, toen waren de clubs nog heel strikt met hun lidkaarten. Daarna niets meer over gehoord.
Vorig jaar was het anders. Daar vielen ze met een 20 tal de club binnen en mocht niemand meer de club verlaten. Iedere vrouw moest meegaan naar de lockers om de ID te laten controleren en enkele vragen te beantwoorden. Er was ook een lijst opgesteld van alle nummerplaten van de geparkeerde wagens. Bijna geen enkele man diende zijn ID te tonen, wel alle dames. Nadien ben ik nog opgeroepen om een verhoor af te leggen waarin met bepaalde dwang en intimidatie gevraagd werd om te bekennen dat ikzelf en bepaalde aanwezige dames daar betaald werden door een bepaald individu. Uiteraard ben ik daar niet op ingegaan. Achteraf gezien ben ik vooral kwaad op de organisatie die op voorhand getipt werd van de inval. We gaan er al vele jaren naartoe en nog nooit hebben we onze lidkaart moeten tonen. Die bewuste dag vroeg de bazin voor het eerst terug naar onze lidkaart die we al jaren niet meer hebben, we moesten onze ID tonen en enkel van mij werd een copy genomen, niet van mijn man. De uitbaatster van de club was toen ook zwaar gestresseerd bij het begin van de avond.Eén van de inspecteurs werd herkend door meerdere vaste deelnemers als zijnde ook een reguliere bezoeker. We weten allemaal dat het overgrote deel swingers vooral ambtenaren zijn.
Ik ga even hier door met wat opmerkingen, anders glijdt m.i. het draadje met de vele , vele namen wat af.vrijevogel zei:Dit doen ze in Belgie met veel meer machtsvertoon dan in NL: dus al snel 20 of meer agenten ter plaatse, terwijl het 1 NL meestal 2 mannen en 2 vrouwen. De politie gaat er daarbij vrijwel standaard vanuit dat de dame(s) dit niet vrijwillig doen en kunnen dus op zoek gaan naat de "pooier". Het woord pooier in Belgie heet een veel bredere betekenis dan in Nederland,. Al help je alleen maar, bijvoor beeld door te helpen een afdvertentie te plaatsen, ben je al een pooier.
roodlichtjes zei:Zodra de aanwezige mannen een verklaring afleggen dat ze dienden te betalen, of wanneer dit blijkt uit de advertentie, dan heeft de organisator een probleem, en zou hij volgens de regel van de wet MOETEN WORDEN VERVOLGD