Polinna - Amsterdam

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
Ze ontvangt op precies hetzelfde adres als Lika in Amsterdam Zuid-Oost, zwart krullend haar mooie tieten ( beetje hangend maar echt mooie tieten)

!200 all inn ze zei €150 is 30 min die discussie wil ik nooit hebben.

Klein buikje , heel heel zachte huid, ze draaide zich naar mij toe en ik deed haar lingerie uit ondertussen prikte junior al vanachter een beetje tussen haar benen ze draaide zich naar mij toe voorzichtig tongzoenen we kropen op bed( in dat appartement staat een prima neukbed pollina beffen ik schat 3 orgasmes met het omhoogstaan die kletsnatte kut in zeer zeer strak kutje sooot haar binnen 30 sec vol

Doekjes poetsen pollina spoelen toen wilde ze in mijn armen liggen toen 69 ( lekker kutje vind ik) toen ging ze schuivend met haar kut over mijn buik Amazone zitten de volgende lading kwam eraan.

Overall prima date maar er zijn betere voor €200 maar ook slechtere

Voormalig lid 11088

Toogplakker
19 okt 2018
33
11
Dit is Liza van Amsterdam die in hotels ontving. Ik ben er een paar dagen geleden geweest en heb alles kunnen doen in een uur voor €150. Date was prima.

Dhnh

Toogplakker
2 mei 2021
122
121
MocroLoper070 zei:
Dit is Liza van Amsterdam die in hotels ontving. Ik ben er een paar dagen geleden geweest en heb alles kunnen doen in een uur voor €150. Date was prima.

Als dit Lisa is heeft ze nu in ieder geval meer opties als eerst, want voorheen was zoenen echt geen optie. Zat anaal er ook bij in de prijs?

Voormalig lid 11088

Toogplakker
19 okt 2018
33
11
Dhnh zei:
MocroLoper070 zei:

Als dit Lisa is heeft ze nu in ieder geval meer opties als eerst, want voorheen was zoenen echt geen optie. Zat anaal er ook bij in de prijs?

Yup

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Dan vraag ik me echt af of het wel Liza is.
Die deed echt niet aan tongzoenen en anaal.
Maar niets zo veranderlijk als een vrouw en het weer

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
MocroLoper070 zei:

Nee joh dat is absoluut niet Liza,

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Ik keek naar eerste foto en zeg ik herkend die bank , kijk naar foto 2 en 3 weet ik al genoeg

Zeg ik lijk well op Liza en is inderdaad Liza :lol: :lol: :lol: :lol:

Liza had altijd veel in haar profiel net als veel meiden , maar doet niet veel

Weet zeker zie zoent nog steeds niet en zeker geen anal , als ze 200 euro krijg voor uurtje , dan lijkt het logich dat ze dan well zoenen doet :D :lol:

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
Weet je wat ik zo mooi vind iemand vraagt ervaring die post je dan en hoppa daar komen ze met dit en dat jongens neuken schrijven

Ik heb nog een screenshot waaruit blijkt dat het Liza is prima uurtje gehad nogmaals

good morning yes, then I went home and when I returned, my site in the name of Lisa was blocked now a new site

Bovenstaande tekst is van pollina en nu weer neuken met zijn allen

Terug
Naar boven