Pleasure2Gether

maltrobbie

Toogplakker
16 nov 2022
57
76
Heeft er iemand ervaring met Pleasure2Gether in Sittard? En speciaal dan de maandag middag, "Surprise Party"
Ik kijk wel eens op hun gastenboek, waar iedere week weer dezelfde personen laten weten dat ze komen. Ben erg benieuwd of daar ook bare wordt geneukt. Overweeg om daar met een gelegenheidsvriendin een kijkje te gaan nemen.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
er zijn een paar "huisdames" heb sterk het vermoeden dat die betaald worden die zijn er altijd op de thema feestjes of reguliere dagen en zei zetten ook altijd in gastenboek dat ze komen. ben er verschillende malen geweest heb 1 keer l daar een koppel getroffen kwamen uit duistland waarvan het vrouwtje zich bare liet neuken die waren op doorreis en maakte een tussen stop, ook nog een belgisch koppel die hinte daarop in het gastenboek en die heb ik ook bare geneukt of die nog daar komen weet ik niet nooit meer iets van gezien in het gasten boek weet ook niet meer wat hun naam was en dat was het.
Ben ook niet echt vaak daar geweest denk 5 of 6 keer in 5 jaar tijd.

maltrobbie

Toogplakker
16 nov 2022
57
76
@snoopp17, dankjewel voor je reactie. Hoor je toch vaak dan ze betaalde dames hebben rondlopen op dit soort clubs.

globetrotter7

Toogplakker
4 mrt 2021
51
18
Geil gelegenheidsstel heeft enkele weken geleden een hele leuke maandagmiddag gehad in Pleasure Together en zou dit graag binnenkort weer herhalen. Het zou wel fijn zijn als er dan ook daadwerkelijk wat meer geile mannen en geile dames ons zouden vergezellen. De vorige keer was het echt geil, maar waren we vrij eenzaam terwijl wij nu net op zoek zijn naar een groepsevent. Dus dames en heren kom op en laten we er eens een heerlijke orgie van maken op maandagmiddag.

Terug
Naar boven