Pia - Den Haag (vh Voorthuizen, Putten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ik zie haar nog wel eens op Insta. Nou leuk. Vanochtend stuurde ze me zomaar een bericht via Insta. Misschien omdat ik nog wel eens op een foto van haar reageer. Beetje over en weer schrijven en toen zei ze dat ze weer naar Nederland wil komen. Lees hier wat wisselende ervaringen met haar. Misschien toch maar een keer bezoeken. Ben die Zuid Amerikaanse transen wat zat. Ook al tijdje niet bij een shemale geweest...

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Het is alleen wel zo, dat ze moet voldoen aan het bij haar eerste entry in Nederland opgestelde inburgeringsplan. Bovendien zal ze op zoek moeten naar een nieuwe referent.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ze zal het hier beter doen dan daar denk ik. Kwa sex. Zoveel Thaise shemales zitten hier niet.
Jaren geleden zaten er een aantal in de Barndesteeg en die waren allemaal goed. En in 1 keer waren ze weg. Ik heb eigenlijk geen slechte ervaringen met Thaise shemales. Het enige "nadeel" wat ik kan bedenken is dat ze niet zo groot geschapen zijn.
Voordeel is dat ze van nature vrij vrouwelijk zijn en niet teveel "doen" zoals die bilimplantaten die vaak niet zo mooi gedaan zijn.

Laatst bewerkt:

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dat klopt Pietvanheel. In Siam is de concurrentie groot onder de transgenders. Op de app Thaifriendly heb je zoveel keuze daar is het aantal transgenders op 5 km range meer dan hier over het hele land. Wel in Thaise steden natuurlijk.

Ik had ook contact met Pia op Thaifriendly. Wel knap dat ze onze date herinner van 3 jaar terug. Haar houding verbaas me enorm en voor haar is het te hopen dat daar van leert met die enorme concurrentie. Contact ermee hebben is bij mij en enkele andere wandelbroeders nogal een drama. Voor 8.5K THB daar kan je als sekswerker niet aankomen voor een uurtje. Zo had ik vorig jaar een party met een ladyboy die net zo goed uit ziet en in dik 6 uur tijd een jonge dame regelde. Dat was een supergeile baredate.

Voor hier zijn de prijzen anders en toch heb je bijvoorbeeld een piya waar je in uur een heerlijke massage krijgt plus een heerlijke bare date waar je ook nog eens door haar gepakt kan worden. Dan is mijn interesse in haar in deze pia zo laag dat ik het gewoon bij die ene keer houd.

CG

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Smaken verschillen. Die Piya die jij bedoelt vindt ik wat minder aantrekkelijk. Die Pia vond ik zelf wat overschat maar heb haar wat leren kennen. Berichtjes over en weer op Insta en 1 keer gevideobeld. Ze had het niet over geld en voor haar garant staan en daar had ik wel op gerekend dus dat viel mee. Voor mij is het gelukkig alleen sex met een shemale en komt ze terug is dat prima en zo niet dan ook goed. Maar goed Pia komt op mij aardig over. En ik ben in het verleden veel bij Thaise shemales geweest ook in een bordeel op de Rozengracht en geen slechte ervaringen. Met de Zuid Amerikaansen heb je nog wel eens drama. Ik ken een Nederlander die een relatie met een Zuid Amerikaanse heeft en voor Blokker zijn ze goeie klanten. Servies gaat nog wel eens vliegen daarbinnen.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ze heeft asiel aangevraagd hier en in Duitsland. Vertelde ze me. Uiteraard geweigerd want Thailand is geen Oekraine om het zomaar te zeggen. Waar ze ook in Europa asiel vraagt dat gaat ze niet krijgen. En buiten een toeristenvisa van drie maanden krijgt ze ook geen visa. Misschien als ze zich als verpleegster ofzo dan wel. Maar niet zoals ze het nu deed. Ik zei dat ze op een toeristenvisa voor drie maanden hier komt dat dat geen probleem is. Of ze dat doet en daarna eventueel illegaal hier blijven had ze het wel over maar wist ze nog niet. Pakkans is natuurlijk klein. Maar dat is aan haar.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Voor 8.5K THB daar kan je als sekswerker niet aankomen voor een uurtje.
Dat is zelfs voor een LT nog teveel betaald. Afhankelijk van de leeftijd, lokatie en looks is 6/6.5k toch echt wel de max voor een long time. Bij een Amerikaanse newbie zouden ze dat nog kunnen flikken, bij de gemiddelde Europeaan zeker niet. Of het moet zo'n sukkelaar zijn, die tot zn 55ste bij zijn pas gestorven moeder heeft gewoond.

PS sinds gisteren, is Pia in Tokio. Halflings, futanari, etc, zijn daar rete populair (pun intended😂).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven