Philipijnen - Manila

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
frankypanky zei:
@AliBaba,

Da's een heel ander 'avontuurtje' inderdaad...Daarom altijd vooraf even voelen. Onder de mom van 'play-time'.... :mrgreen:
Hoe liep dat verder af?

Niet. Ik heb gewoon de deur open gehouden en ben gaan wachten, uiteindelijk vertrok het. Het is niet mijn ding, ik moet er niet aan denken een kerel te neuken. Ik was al wel beducht op ladyboys in Thailand maar in de Philippines was ik er niet zo mee bezig.

Dat voelen neem ik aan als tip, dank je.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
@Alibaba,

Thailand staat er inderdaad de ladyboys bekend. En gelukkig is het vrij soepel verlopen voor je.

Net wat je zegt, het is een vent en die willen dan behoorlijk agressief worden als een klant hen weigert.

En dat 'voelen' doe ik alleen bij twijfel. En dan gewoon speels. Als ze op je schoot zitten of zo.

Ik weet niet of een Filipijnse mamasan het toestaat dat er ladyboys in de zaak staan tussen de meisjes?

Ben nog niet eerder in de Filipijnen geweest.

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Nee, het was buiten La Cafe.
Ik liep van mijn hotel, best Western ook op del Pilar. Dan heb je rechts, net voor la Cafe een one hour hotel. Daar hangen wat dames buiten en deze sprak mij aan. Eerst stond ze erop het one hour hotel te nemen maar daar ben ik niet ingetrapt dus en gelukkig maar.
Later gewoon mijn ding kunnen doen op een normale dame uit la café, op safe dus. Mamasan wachtte keurig buiten het hotel, daar wil je geen herrie mee.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Een avondje tijd gehad in Manila. Eerst naar L.A. Cafe. Was daar tegen 20:00 uur en niemand die met mij flirtte of bij mij kwam zitten. Zag een leuke meid en sprak haar aan maar zij keek mij arrogant aan.

Niet veel later kwamen er heel wat Koreanen binnen naar de 1e verdieping en die ik eerst interesse in had ging ook naar boven. Nog een keer haar boven aangesproken maar nog steeds geen interesse. Er zaten boven nog meerdere dames. Voordat de Koreanen kwamen was het boven compleet leeg.

Ging dan voor de eerste keer naar KTV Bar en zag daar een hele mooie meid. Verstand op nul heb haar gekozen. Plus ladydrink en entree (unlimited drinken ook Whisky maar ik drink maar 1 biertje) kwam op 1500 Peso. Voor die jonge meid was haar eerste dag. Lukte mij niet om haar mee naar buiten te brengen. Was de eerste en laatste keer in KTV Bar.

Dan bij Robinson Mall rondgelopen voor de straathoertjes. Zag een leuke meid van 22 met normaal figuur. 2000 Peso. Oké.

Samen gaan douchen en daarna vroeg ze of ik een condoomgebruik heb. Nee.
Zij had er eentje en lag het op bed.
Shit. Dan maar hopen dat ik ze om kan praten. Ze wilde zelfs pijpen met condoom maar gevraagd of dat zonder kom.
Met een natte handdoek mijn tommy goed schoongepoetst en pijpenstelen alleen het bovenste puntje.

Haar op de rug gelegd en gebeft. Fakegekreun. Heb toch geprobeerd mijn lul in haar poesje te duwen maar het condoom hielt voor haar poes. Heb 1000p extra aangeboden voor zonder en Come outside. Dat was oké. Het duurde niet lang en ik moest komen maar kon niet snel genoeg spuiten. Al het sperma spot ik op haar kutje. Zag er geil zoveel sperma op haar kut.
Vond ze niet leuk maar na schoonmaken was ze weer relaxed en ik blij.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
In LA cafe komen ze niet op je af, daar moet je zelf intiatief nemen, door dames die alleen of met een vriendin zitten een drankje aan te bieden, na een praatje polsen of ze bereid zijn om met je mee te gaan.

Als je een straatdame gevonden hebt die met je mee wilt, bij het onderhandelen meteen zeggen dat zonder condoom de enige optie voor haar is om geld te verdienen is bij jou.
Dat voorkomt teleurstelling en of bij betalen op je kamer.

Mvg
Naked

Terug
Naar boven