naked zei:Een keer raakte ik aan de praat met een oudere Australiër, die zat te praten met een stel leuke dames, na wat rondjes over en weer, werd het steeds gezelliger.
Op een gegeven moment vertrok de Australiër en zat ik met 2 leuke dames, een daarvan vertelde dat ze een Italiaanse vriend had, deze zou de volgende dag vertrekken.
Hij kwam nog even langs om te zeggen dat ie zijn koffer in ging pakken en dat hij haar over een uurtje wel weer zou zien.
Ik zag mijn kans schoon om haar en haar vriendin uit te nodigen voor een uurtje in mijn hotel, na een stevig robbertje bridge met haar en haar vriendin, haar nog van een interne donatie voorzien.
Ja ja, ze zijn erg betrouwbaar die Pinays
We hebben elkaar trouwens net gemist, ik was in februari in Manila. Maar ik ben na een week naar Angeles 'gevlucht'. Leuke meisjes hoor in Manila, en heel véél meisjes natuurlijk maar ik kon niet langer tegen de verschrikkelijke luchtvervuiling, vooral in Makati :shock:. In Ermita ging het nog wel.
Desondanks zal ik nog wel een keer teruggaan voor de meisjes maar dan probeer ik wel een hotel te vinden in de buurt van de kust (frisse lucht).