Philipijnen - Angeles City

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
@Moggie : Haar wilde ik wel zwanger maken! Dat heb ik ook tegen haar gezegd (had ik niet moeten doen). Denk dat ze het wel geprobeerd heeft / hoopte maar niet gelukt.

Na thuiskomst nog best lang contact gehad maar op de vraag of ze zwanger was reageerde ze ontwijkend. Op een gegeven moment kwamen de berichten dat ze last had van haar buik etc naar ziekenhuis moest (hengelen naar geld) en vervolgens een bloedingfoto laten zien…

Naja. Je maakt wat mee. Zoals gezegd 12 vrouwen volgespoten en geen een die echt zwanger is geraakt🤷🏾‍♂️.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Niet dat je weet, tenminste :p. Of het wordt tijd om je zaad eens te laten onderzoeken (grapje natuurlijk :LOL:).
Het blijft oppassen met die Filipina's. Velen van hen worden maar wat graag zwanger van een (in hun ogen) rijke buitenlander.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Dag 4 - Angeles City Mary Joyce (MJ)

Oeioei ooei. hoe kan ik deze dag en dame beschrijven zonder een heel boekwerk van te maken…. We gaan ons best doen.

Mary Joyce (MJ) is een van de allerlekkerste en mooiste meisjes die ik ooit heb mogen volspuiten. Alles waar ik mij over heb ingelezen over Filipijnse dames, heb ik denk ik wel een beetje meegemaakt met haar.

Kan me voorstellen dat je erin kan trappen. Ik heb echt oprecht een leuke tijd met haar gehad maar ook wel wat drama. Volovergave gfe. Een timide meisje. Klein en fijn. Wordt echt nat maar suoer claimerig en uiteraard money rules the world.

Op PinaLove heb ik een bepaalde modus/ draaiboek:. Dame benaderen. Standaard tekst gestuurd. Ben voor zaken in de Filipijnen. Heb een lokale tourguide nodig. Snel richting whatsapp doorschakelen en kijken wat eruit te halen valt.

MJ reageerde niet of nauwelijks op PinaLove maar uiteindelijk nummer gekregen en we raakten aan de praat. Ze is 20 en zat op school. Wel al afgemaakt ofzo???

Wilt een business starten etcetc. Ik vertelde haar dat ik voor zaken in Manilla moest zijn en in AC maar dat ik ook naar Palawan wilde. Ik zoek een lokale guide en of ze kon helpen. Ja tuurlijk maar ze vertelde dat ze heel erg verlegen is. En ze kon pas in het weekend vanwege school en niet te lang wegblijven. Max 2 dagen vanwege familie etc. Blabla. Of ze dan mss al kon komen want als ze laat uit huis ging viel het op. Naja. Hele gedoe erbij.

Dag 4 was de dag dat ze zou komen. Ze woont zelf in Manilla celebre ofzo of Banker Village 2.
Toch 2 uur ongeveer of 1,5 uur met het ov naar AC. Ik was duidelijk dat ik niet haar reis ging betalen maar als ze zelf kwam op haar eigen kosten ik haar zou belonen. Zij met grap motorbike bus tuktuk alles erop en eraan onderweg naar mij toe

Super spannend allemaal want in de gehele aanloop deelde ze langzaam fotos en leerde ik haar beter kennen via whatapp. Ook onderweg naar mij toe kreeg ik de hele tijd updates. Je wordt er helemaal excited van. En Wat een knappe dame. Ze liet doorschemeren dat ze dit nog nooit had gedaan (jaja) en het allemaal te spannend vond. Wel eerder een Koreaanse vriend gehad maar die liet na twee maanden niks meer weten. Wilde niet weer pijn hebben etcetc.

Mijn maat en ik gingen in tussen naar Dollhouse en hij nam weer een dame mee. Ik weet niet meer welke maar het was iig een goede en heeft het debacle van de avond ervoor gecorrigeerd.

Ik wachtte op MJ. Rond de klok van 23.00 uur kwam ze aan bij de maccie. Ik ontmoette haar en ik zie het meest schattige iniemiene meisje die ik ooit heb gezien. Super knap leuk gekleed. Zo mooi lang zwart haar. En een muizen stemmetje. Beetje kinderlijk (gedrag soms) ook wat me soms wel wat irriteerde maar ok…

We gingen naar de kamer waar het feest al begonnen was (bubbelbad modus -> aan!) met mijn maat en zijn dame. MJ was erg verlegen. Stelde zich bijna niet voor en ging zitten en hele tijd met haar hand voor haar mond in verlegen stand. Mijn kleine IYAN was al gestegen met het idee dit snoepgoed zometeen te kunnen uitpakken.

Als de andere weg waren uit de ruimte opende en sprak ze met me. Ze had trek dus bestelde ik wat eten. Niet het bubbelbad in gegaan voor het betere voelwerk maar gelijk naar de kamer en daar vollop gfe gedaan.

Rustig opbouwen. Zachtjes kussen en haar lichaam verkennen. Super preuts onder de dekens.

Praten lachen en langzaam leerde ik haar kennen. Super verlegen nog steeds. Een jonge dame die echt wel weet wat ze doet. Kan het goed uitspelen allemaal maar aan de andere kant ook echt wel serieus door het leven getekend en een mooie ziel.

Haar verhalen waren consistent en gedetailleerd. Kon haar niet op een leugentje betrappen toen. Denk gewoon een dame die doet wat ze moet doen om verder te komen en zo slecht heeft ze het niet. Gewoon normaal hard werken voor weinig maar voldoende.

Voor haar was het iig dat ze na de school die ze nu had afgemaakt niet verder kon studeren dus moest ze wel gaan werken. En jah. Dat zorgt ervoor dat haar dromen niet uitkomen. Ze had even in een callcenter gewerkt maar was ontslagen. Snap ik wel als je zo verlegen bent. Ze wilde een chefkok worden nu. Ehm ok…

De sex was positief en negatief. Ik bedoel je hebt met een amateur te maken. Heerlijk tongen, voelen masseren echt pussyjuice heerlijk. Echt klaarkomen. Maar lastig met bepaalde standjes. Nog steeds een beetje een bolle rug met doggy stijl en als ik haar had gebeft wilde ze niet zoenen. Wel echt een super strak kutje die ik die avond drie keer heb volgespoten. Neuken zoenen in haar ofen kijken in missio en klaarkomen in het kutje terwijl je elkaar blijft aankijken en soms even je ogen dicht moet doen om te genieten.

Maar Mj is gewoon echt nog een puber en zeer verlegen ook al is ze 20. Super hangerig en claimerig. Wilt alleen maar in de kamer blijven en praat alleen met mij. Je kan er niks mee. Vraagt veel aandacht. En je wilt die ook wel geven want je kan haar ontzettend goed sturen. Dat zoenen na he tbeffen is later wel goed gekomen. Maar pijpen wilde ze niet doen. Later zei ze nog dat ze het wel wilde als ik het echt wilde maar ben daar niet meer aan toegekomen om te ontdekken.

Na een leuke eerste avond iig gingen we de volgende dag toch al door naar Palawan en besloot ik om haar niet mee te nemen. Ze wilde wel en had geregeld dat ze langer kon blijven maar heb de boot afgehouden met een smoes.

Volgende ochtend ontbijtje gedaan en laten gaan. Ze ging weer naar huis of ergens anders naar toe. Ze vroeg niet om geld maar heb haar 10k gegeven en was zo blij als een kind.

Aangegeven dat als we terug uit Palawan waren we weer zouden ontmoeten. In de tussentijd hebben we dagelijks wel geappt of gevideobelt. Je krijgt echt het gevoel alsof ze verliefd op je is maar je krijgt ook sneaky opmerkingen van me lader van me laptop is stuk. Of ik heb een nieuwe zonnebril nodig. Ze zal niet direct om geld vragen maar wel erop hinten. Ik heb direct vanaf het begin de regel ingesteld: Geld krijg je alleen als ik je fysiek zie. Als je je daaraan houd raar je niet verstrikt in de illusies.

Zal later meer schrijven over MJ gezien ik haar nog een keer ontmoet heb en nog wel een leuke tijd heb gehad maar ook drama.Bekijk bijlage 22784Bekijk bijlage 22785
Je schrijft altijd mooie verhalen man. Ik lees ze graag!

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
@Moggie : Ja idd niet dat ik weet maar dan had ik wel een financiële vraag verwacht van een dame. Met de meeste nog contact gehouden daarna en met sommige nog steeds af en aan. Tot nu toe niet gekomen

Ben wel serieus me gaan afvragen of er iets mis was met de zwemmers! Je wordt er niet jonger op maar gelukkig lijkt het allemaal goed te komen deze maand met een kleine opkomst. Dus ga wel advies opvolgen van onze collega Dilemma denk ik.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Dag 12: yanyan maryan AC (Dollhouse)

De details worden steeds vager dus moet weer even goed graven. Na het uitstapje in Cebu de vlucht weer terug naar AC gepakt en ingecheckt in ABC hotel. Dat is echt een top hotel. Vooral de bar boven op het zwembad is echt geweldig.

Zelfde draaiboek afgespeeld en je merkt toch dat je wat kritischer wordt. Paar keer afgewezen volgens mij in Atlantis en uiteindelijk in Dollhouse op aanraden van Jacky een klein petit lief meisje die helemaal in een outfit was uitgedost gekozen. Jacky en de anderen waren helemaal blij. Dit meisje lag erg goed in de groep en was ontzettend lief zeiden ze en verdiend het om gekozen te worden. Ok zal wel.

Na kennis gemaakt te hebben en een ladydrink ging ze omkleden. Ze heette YanYan en zag er idd heel lief en leuk uit.

Terug naar ABC in de aqua bar werd er gevraagd of we een soort van eigen plek wilde hebben. Ja dat wilde we wel maar kostte dan €80 ofzo minimaal. Zat wel een fles drank bij if iets ik begreep het niet ik gaf gewoon akkoord.

Samen met me maat die ergens anders een dame had opgepikt en yanyan flink lopen drinken. Echt helemaal los met ze alle. Zeker meer dan €80. Maar bij afrekenen hoefde we niks bij re betalen. Ok top.

Naar boven en een heerlijke tijd gehad. NOg room service besteld muziek gedraaid en een beetje dansen. Was flink heen dus klaarkomen ging lastig maar yanyan had geduld. We praten tussendoor en lachte. Ook zij maakte geen aanstalten om te pijpen maar hartstochtelijk zoenen deed ze echt heerlijk. Goede feedback met dat oh zo heerlijke kutje met kutsap. Eeeindeeelijkkkk. Lekker diep in haar klaargekomen en te dronken voor een tweede ronde. Na uurtje knuffelen naar huis gestuurd en besefte me dat ik met haar wel naar Palawan zou willen gaan.

IMG_6639.jpeg
IMG_6638.png

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Dag 13/14/15

Dag 13 sla ik over in de zin van. Toen namelijk Joyce weer laten komen. Wat een gezeik als ik zo achteraf bedenk. Als ze niet zo timide en claimerig manipulatief was dan had ik met haar getrouwd maar het is een wolf in schaapskleren.

Ze wilde echt me vriendinnetje zijn maar alle drama erbij bevestigd alle verhalen over Filipijnse vrouwen. En uiteindelijk is ze maar opzoek naar 1 ding. Dus jah. Helemaal klaar met het gemanipuleer en gewine.

Wilde ook niet sociaal doen met anderen en alleen maar op de kamer zitten. Paar keer geneukt. Ze kwam wel wat meer los en kon meer doen. Echt als ze een leuke persoonlijkheid had dan was het echt wel mss wat geworden. Ik vertelde haar dat ik graag kinderen wilde en ik haar zou supporten als ze zwanger zou worden. Daar was ik bloedserieus in. Dus na elke interne donatie liet ze het zaad goed diep zakken😊.

Volgende dag vertelt dat ik afspraken had en dat ze weg moest gaan. Ze smeekte om te blijven maar haar opgedonderd. 5k peso meegegeven. Heb uiteindelijk haar nog naar de luchthaven laten komen want ze wilde afscheid nemen en toen de resterende pesos aan haar gegeven ongeveer 8k. Was jackpot voor haar natuurlijk.

Naderhand nog best lang lopen appen en bellen maar elke keer is er een verkapte bedelactie met geld. Jah…Kan je het haar kwalijk nemen? Nee. Maar principieel doe ik daar niet aan. Heb wel een keer wat eten voor haar besteld in een goede bui. Videochat aan en samen eten maar de conversaties zijn gewoon niet daar.

Uiteindelijk werd ze boos ofzo omdat ik niks wilde betalen / kopen voor haar op afstand.

En bij de vraag of ze zwanger was kreeg ik ontwijkende antwoorden. Moest ze naar de dokter. Veel dokters rekeningen. Tsja. En die moeten betaald worden maar niet door mij. Ik geloof er natuurlijk geen barst van en betaal niks. Uiteindelijk een domme foto van een miskraam doorgekregen waar ik niet in trap.

Ook echt emo was ze. Soms vrolijk maar vaak lappen tekst over hoeveel ze niet van me houd en waarom ik zo doe blabla. Uiteindelijk
ben ik geblockeed door haar. Tsja….wel echt me oogappeltje in de Filipijnen maar too much drama. Jammer.

Dag 14
Nu het einde inzicht komt van de vakantie en je het draaiboek van AC al tig keer hebt meegemaakt is de glans er wel een beetje vanaf. Wat het goed maakt is het abc hotel en de aquabar. Je voelt je een koning te rijk

Ochtend en middag uitbrakken. Beetje wat lunchen ergens en voorbereiden voor de avond. Je kan overdag ook echt niks doen. En je gaat meer barhoppen en meer kritischer wordt je. Opzoek naar parels.

We hadden nog niet echt een dame van Avalon meegenomen maar dit keer wel. Me maat had een andere dame van een andere club die leuk deed maar beetje kapsones had achteraf. Leuke tijd maar zakelijk. En ik had in Dollhouse en XS volgens mij alleen maar dames die cherry girls waren of niet mee wilde.

Karen aan de andere kant had in Avalon haar dansje gedaan samen met anderen op het podium en een soort leuk leger outfitje aan. Een leuke lach en een lichte huid. Niet superknap ofzo. Beetje chubby maar echt een goede vibe.

Ik vroeg de mamasan om haar te checken en ze kwam van het podium af met een reactie net als Leslie alsof ze een grote prijs had gewonnen. Dat ze geselecteerd was voor een grote film ofzo. Ze vertelde al een tijd niet gebarfined te zijn en was super blij.

5k betaald en gaan. Bikinies gehaald. Naar aqua bar. Volgezopen en gezwommen. Wat echt heerlijk is als je onder de aqua bar in de kleine gangentjess samen zwemt en daar lekker gaat zoenen en voelen. Uiteindelijk naar de kamer. Daar ook gechilled en heerlijke sex gehad.
Karen gaf een volledige gfe. Pijpte heerlijk en rimde mij ook erbij.
1 keer volgespoten. Was te dronken voor meer rondes en naar huis gestuurd. Nummer genomen en de volgende dag (dag 15) rond middag uur haar weer laten komen en twee keer volgespoten voor 3k. Zo lekker en goed was het. Je kan ook een conversatie aangaan en is goedlachs. Solide back up plan iig.
Daarna lekker slapen tot de avond en weer op pad.

Dit keer zelfde ronde gedaan en in XS dezelfde mamasan die Leslie had aangedragen gevraagd om een meisje te selecteren op mijn smaak.

Leslie zelf was er gelukkig niet anders had ik die moeten afwijzen met de nodige drama erbij. Die harige kut vriendin van Leslie was er wel en die bleef plakken bij me maat maar uiteindelijk weggestuurd. Zat nog te twijfelen over dat bos haar maar qua attitude is ze niks.

Mamasan wees een aantal dames aan die me niet konden bekoren en een aantal dames die ik wilde, wilde zelf niet of waren cherry girls.

Toen kwam ze met Jo-an aanzetten. Leuke lach. Beetje verlegen maar echt wel een stunner body en opzich leuk gezichtje. Mooie blauwe jurk aan. Was gelijk verkocht en ze wilde zeker met me mee! Ik was echt verbaasd. Ze deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was en sloeg gelijk haar arm om me heen en deed alsof ze me vriendinnetje was.

Zo gezegd zo gedaan. Bikini gekocht en gaan met die banaan. Naar aqua bar. Spelletjes spelen in het zwembad eten. Beetje flirten. Naar de kamer wat gegeten.

Pijpen deed ze kort maar wel hartstichtelijk zoenen en wat een lichaam heeft deze chick. 22 jaar ietsie langer dan mij ook en wat ik me nog goed kan herinneren is de oprechte feedback wanneer je haar beft en goed doorneukt.

Echt hijgen en helemaal gek worden. Doggy was heerlijk daardoor en missio op het rand van de bed met haar benen in me nek. Heerlijk gezicht. Langzaam doorhalen haar even laten bijkomen en dan weer rammen haar gek zien worden en weer op de wereld laten komen door gas terug te nemen. Duurde natuurlijk niet lang voordat ik haar volgespoten had.

Ze maakte geen aanstalten om te gaan en twee keer volgespoten. Daarna wilde ik gewoon slapen en haar weggestuurd.

Nummer genomen waarbij ze aangaf niet over de app over afspraken etc te praten omdat haar ouders denken dat ze in een restaurant werkt. Als we wilde afspreken dan moest ik vragen of ze mee kwam zwemmen.
Pff wordt je natuurlijk nog geiler van heh.

Joyce:
IMG_6669.jpeg

Karen

IMG_6668.jpeg

Joan:

IMG_6666.jpeg
IMG_6664.jpeg

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Dag 16 AC

Aangekomen bij dag 16 en de laatste dag van onze trip. Wat een reis. Wat een heerlijke vakantie was het. Ik kijk al uit naar onze nieuwe avonturen aankomende november.

De laatste dag was een inpak en uitbrak dag. Maar de dag ervoor natuurlijk ook wat gedronken dus geil als een kanarie.

In de ochtend alles al ingepakt en nu wachten op onze luchthaven transfer. We hadden een avond vlucht dus nog eigenlijk de hele dag om wat te doen. Ja in bed liggen. Ik op de PinaLove app zoeken naar een quickie. Kwam uit op Anne. Die werkte in Lollipop en wilde voor haar shift nog wel even langdroppen voor 3k peso. De rest op de pinalove app reageerde niet of traag.

Prima. Ik was in een dokinate bui en ze gaf aan dat het geen probleem was. Ook anaal niet. Daar twijfelde ik aan maar we gingen zien.

Ik gaf aan bij Anne welke kamer en verdieping ze moest komen in ABC en ze kon zo doorlopen begrijp ik. Op de kamer me kunsjte gedaan. Gewoon snelle jelle wip. Ze pijpte wel maar kutje smaakte een beetje raar. Zoenen deed ze niet met tong. Op de app dus gevraagd of anaal kon en ik in haar gezicht mocht spugen. Ik was in een dominate bui en ze bevestigde dat het kon. Bullshit natuurlijk. Anaal was lastig. Geen probleem. Dan maar doggy op de sofa zodat ik je goed van achter kan nemen en aan je haren kan trekken.

Ze onderging het als een pro. Daarna omgedraaid op bed missio met haar benen in me nek en spuugde ik haar in haar gezicht.

Ze deed haar ogen dicht en verstopte zich in een andere wereld. Ik werd nog geiler. Die machtsverhouding. Ik kick erop.

Dan ben ik echt een dominate klootzak. Ik smeerde me eigen spuug over haar gezicht. Lik haar gezicht, doe me vingers in haar mond en pak haar bij haar haar en ga hard stoten. Ja natuurlijk respecteer ik de grenzen en check ik haar tussendoor.

Binnen een paar halen was ik klaar.
Daarna douchen kleren aan en vertelde dat ze doorging naar lollipop. 5k voor de moeite en de dominantie gegeven. Superblij was ze want we hadden 3 afgesproken. Doei Filipijnse pesoosss

Na een uurtje of twee begon het weer te borrelen en gevraagd of Jo-an nog kwam zwemmen. Ja hoor. Uurtje later stond ze weer in de kamer en haar ook weer heerlijk volgespoten.

Toen was ik echt leeg en klaar voor vertrek. Wat een vakantie.

IMG_6671.jpeg

IMG_6670.jpeg

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Vandaag las ik dit artikel in de VK:
https://www.volkskrant.nl/buitenlan...den-ik-liet-hem-maar-zijn-gang-gaan~be221064/

Voor wie geen toegang heeft: het komt erop neer dat veel meisjes niets weten hoe het werkt met sex en zwanger worden, condooms en voorlichting taboe zijn, meisjes sex vaak niet durven te weigeren (omdat ze niet precies weten wat het is, en ze het ego van de lokale boys niet willen kwetsen), en er dus heel veel (minderjarige) tienermeisjes zwanger raken.

Op zich natuurlijk gunstig voor de NZC hobbyisten (wij dus), maar wel heel triest hoe een groot land dat al te veel inwoners heeft (groot deel daarvan in levend in armoe) door gebrekkige voorlichting en juist door een streng conservatieve christelijke geloof, het probleem van overbevolking, en mede daardoor armoe, alleen maar groter wordt.

Een erg opvallende text was verder:
"Meerderjarig vanaf 16 jaar
De Filipijnse wet beschermt sinds 2022 meisjes tegen ongewenste seks. Wie seks heeft met een kind van 12 of jonger kan vervolgd worden voor verkrachting. Hetzelfde geldt voor 13-, 14- en 15-jarigen, als het leeftijdsverschil met de partner meer dan drie jaar bedraagt. Vanaf 16 jaar ben je meerderjarig in de Filipijnen."

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Bijzonder dat laatste. 18 lijkt me toch altijd de minimale leeftijd maar zo zie je maar weer. Zou geen risico nemen iig. Ik heb mijn lesje wel geleerd.

Vwb de voorlichting en sex/ condooms klopt het echt. Ze hebben vaak geen flauw benul over hoe voorplanting zeg maar in zijn werk gaat. In mijn vorige trip vond ik dat een voordeel maar nu in mijn nieuwe trip zal ik het advies opvolgen van een van de leden hier en een paar pillen voor de dames meenemen.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Als je gaat zoeken over de Filipijnen dan is volgens mij 18 jaar nog steeds meerderjarig daar. Niet 16. Ik kan dat online tenminste niet terugvinden. Overal staat 18 jaar. Volgens mij is dit in de meerderheid van de landen zo. Soms zelfs nog ouder. 19, 20 of 21. Landen waar je met 16 jaar meerderjarig bent ken ik eerlijk gezegd niet.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
De Filipijnen heeft in 2022 de seksuele meerderjarigheid (age of consent) verhoogd van 12 naar 16 jaar.
Heeft lang geduurd. Het heeft mij altijd verbaasd dat in zo'n conservatief katholiek land die leeftijd op 12 jaar lag.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
De leeftijd van meerderjarigheid in de Filipijnen is 18 jaar, wat betekent dat iemand vanaf die leeftijd juridisch volwassen is. De leeftijd voor seksuele meerderjarigheid is 16 jaar.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Tot mijn verbazing zie ik in de wiki-link van pijpfitter dat de leeftijd van secuele meerderjarigheid in NL óók 16 is.

Echter, het is een beetje vaag verwoord.
Sex tegen betaling (=prostitutie), of door overwicht, met een 16 jarige is verboden: dat is helder, en dat zal vast ook in de Philippijnen zo zijn.
Vervolgens staat er:
"niet ontuchtig, en dus niet strafbaar op minderjarige leeftijd wordt door rechtbanken gezien een 'niet-exceptionele verkenningstocht in het kader van een vrijwillig seksueel contact tussen twee jongeren die verkering met elkaar hebben en die in betrekkelijk geringe mate in leeftijd verschillen"

Dat is een stuk vager dan wat er in de PHP wordt beschreven over het verschil van max 3 jaar voor sex met-tussen 12-15 jarigen.
Voor sex met een 16 jarige lijk ik te begrijpen dat in de PHP het leeftijdsverschil ook meer dan 3 jaar mag zijn (maar dan mag het waarschijnlijk niet tegen betaling en al helemaal niet door overwicht lijkt me).

De tekst in NL vind ik erg vaag... Wat betekent "in betrekkelijk geringe mate"? Betekent dit dat een 16 jarige wel sex mag hebben met een 19 jarige, maar niet met een 20 jarige? Hangt het van hoe kinderlijk de volwassene eruit ziet en/of zich gedraagt? Of hangt het af van de bui van de rechter, of hoe boos en invloedrijk de vader van de 16 jarige is? Weird...

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
Het gaat erom dat er onomstotelijk consent is door de 16+ jarige.
Bij een groter leeftijdsverschil, zal dat bij een eventuele jurudische zaak zwaarder wegen.

Terug
Naar boven