PHG

Joyseeker

Toogplakker
26 mrt 2015
47
4
Buiten mijn Nederlandse bezoekjes kom ik ook wel eens in Duitsland. Buiten de bekende AO-clubs (ergens vind ik dat ook weer risico) bezoek ik ook andere clubs. Ik ben begonnen in PHG en dat was vroeger echt een openbaring. Toen was bare-sex nog niet iets wat ik echt zocht. Ik kom ondertussen niet meer in PHG vanwege de minder positieve berichten. Toch ik uit een soort van memory-lane toch die club weer eens bezoeken Zijn er dames in PHG die nzc aan bieden?

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ja genoeg, maar wordt eerlijk gezegd wel wat terughoudender met delen. Helemaal bij leden die zelf helemaal weinig tot niks verklapt hebben. Ik kom al 20 jaar in zo'n beetje alle FKK en Saunaclubs die Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland rijk zijn, en ken vele dames die met mij ook bare doen. Begrijp me goed, ik wil best delen, maar wie deelt er met mij? Dus Joyseeker, wat zijn jouw ervaringen met AO in de bekende Duitse grens clubs?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Werkt Anita er nog? Meer dan jaar geleden laatst gehad...
Duitse met lang zwart haar... mooi slank met mooie punt tientjes. Als je je haar klaar beft is ze niet te houden..... :D

Terug
Naar boven