Pffff, wat is het zoeken naar een hoer een klus geworden

raddelider

Toogplakker
3 aug 2023
73
61
Raddelider hou toch eens op met het uithangen van mr. know-it-all.
Know it all? Zit jij als klant in de wereld van payseks, of op een andere manier? Kwestie van het allemaal te weten?
Probeer de opvattingen van anderen te respecteren zonder steeds met dat malle commentaar te komen.
Er is een verschil tussen opvattingen en feitelijke waarheden. Er wordt hier botweg in de titel van dit topic al gesteld dat het een hele klus geworden is om een dvp te vinden die je bevalt, en dan begint het geleuter over die prijzen. Die dingen zijn gewoon niet waar. Alles is veel duurder geworden en de dvp's zijn in verhouding lang niet evenveel duurder geworden als de rest.

Ik lees hier vooral de frustraties van een aantal mannen die mordicus bepaalde meiden zouden willen daten die zij gewoon niet kunnen betalen. Dat is echter geen reden om je eigen onvermogen te gaan verklaren door de prijzen voor gek te verklaren. Zoek in een goedkoper segment, daar is beslist ook veel te vinden. En nee, de service is er in het algemeen ook niet slechter op geworden. Vroeger leek alles beter? Niet alles is wat het lijkt.

Waarom zitten klagen, als er zoveel leuke meisjes te vinden zijn? Geniet toch. Deze sector leeft van mannen die genieten. Zorg dat je later in het bejaardentehuis binnenkomt met een grote smile op jouw gezicht, bij de gedachte aan al die leuke meiden die je in bed gehad hebt. En vermijd ten allen prijze om als een mopperende zuurpruim in dat tehuis aan te komen. Als hij op je 80ste niet meer omhoog komt, heb niet veel boodschap meer aan een blik op het kontje van een verpleegster hoor....

Ik probeer alleen een postitieve denkwijze mee te geven.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Klopt toch niet Raddelider, je kan hier op de oude reviews al lezen dat de
prijzen gewoon lager lagen dan momenteel het geval is.
Toen voor 150 een uur lang nzc, ben je nu minstens 200 voor kwijt maar
vaak al 250 of meer, dus absoluut duurder geworden.
En die vaststelling heeft niets te maken met frustratie over het wel of niet
kunnen betalen van die prijzen.
Dat maak jij ervan en vandaar dat GertG jou mister now it all noemde.
Dat is overigens niet nodig want elke mening mag neergepend worden maar
hij heeft wel een beetje gelijk, niet invullen voor een ander of die gefrustreerd
is of niet, dat slaat nergens op en dan kan je deze discussie of uitwisseling
van meningen net zo goed meteen sluiten.

raddelider

Toogplakker
3 aug 2023
73
61
Toen voor 150 een uur lang nzc, ben je nu minstens 200 voor kwijt maar
vaak al 250 of meer, dus absoluut duurder geworden.
Dat is gewoon niet waar en tamelijk overdreven gesteld. Ik weet toch ook wat ik vroeger betaalde en wat ik nu betaal. En zelfs wat je als voorbeeld aanhaalt, vroeger 150 en nu 200 is een prijsstijging die absoluut niet een gelijke tred houdt met de stijging van de levensduurte in de afgelopen 20 jaar. De prijzen van de dames waren al jarenlang nagenoeg ongewijzigd gebleven. Is dat nu zo moeilijk om dat toe te geven? Toen de euro ingevoerd werd, was de startprijs in het Antwerpse Schipperskwartier 50 euro per 20 minuten en dat is nu zelfs nog altijd zo. We zijn nu 21 jaar later. Wat betaalde je toen aan de pomp als je ging tanken? Wat betaalde je voor sigaretten, een biertje, een broodje, elektriciteit en ga zo maar door.
Dat is overigens niet nodig want elke mening mag neergepend worden
Meningen mogen neergepend worden, maar negatieve kritiek op dames hun prijzen is misplaatst als met feiten kan aangetoond worden dat er nog altijd een aanbod is tegen de prijzen 'van toen'. Elke wandelaar verwacht dvp's met een volle inzet, die enthousiast hun diensten en hun service leveren. Stel je eens in de plaats van dames die deze zware job ernstig aanpakken, en dan her en der altijd maar kritiek krijgen over hun prijzen. Op de duur zouden dames sommige klanten een schop onder hun kl*ten geven. Ik hoop dat jullie niet op eenzelfde manier lopen te zagen overal elders waar jullie geld moeten uitgeven in het normale leven.

Ik vind dat er een groot verschil is in attitude. Als ik een aanbod tegenkom van een dame waarbij ik denk 'he, die wil ik wel eens bezoeken' en ik zie dat die mij dan bv 300 euro gaat kosten, dan DENK ik voor MEZELF 'maar 300 euro ga ik daar echt niet aan geven hoor'. Dat is heel iets anders dan hier op een forum te komen vertellen, in het algemeen dan nog, dat DE dames te duur zijn. Nee, ik kijk dan gewoon verder en ik vind iemand die lagere prijzen hanteert. Ik ga bv elke maand een paar keer langs bij een prille dertiger, knappe meid, en nog kort in mijn buurt ook, die 140 euro voor een uur vraagt en die dat uur ook meer dan vol maakt.

Wie wat uitkijkt, vindt altijd wel iemand die een degelijke service levert tegen een aanvaardbare prijs. Ik sta positief in het leven. Ik klaag niet over iets dat enkel pret, genot en vreugde als doel heeft.
dan kan je deze discussie of uitwisseling
van meningen net zo goed meteen sluiten.
Dat zou geen slecht idee zijn want het is een discussie die meelezende meiden enkel maar stress kan geven, en daar wordt niemand beter van.

• Love
Waarderingen: Lili

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dit wordt een zinloos welles nietes verhaal waarbij Raddelider koste wat kost zijn gelijk probeert te halen.
Hoe meer zijn beweringen gemotiveerd bestreden worden hoe meer modder Raddelider er achteraan gooit.
Tegen trollen moet je niet strijden. Praat liever tegen een stoeptegel, dat geeft meer respons.
Mr. know-it-all zal wel weer gaan oscilleren. Hij doet zijn best maar. Ik laat het hierbij. :(

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Raddelider/Peeklak/enz. kan het niet hebben als wandelaars klagen over te hoge prijzen van dames, dan gaat hij in overdrive 🙄

Of als er negatieve kritiek wordt gespuit over hoertjes dan gaat het licht bij hem ook uit. Enkel als hij 'zijn' SKW op een verhoog kan zetten en hiervoor promo voeren voelt hij zich goed… 🤣

Kijk, als men tarieven (te) hoog vindt dan is dat voor die persoon de realiteit, simpel. Iemand anders verdient misschien meer of is al tevreden om goedkope snelle wippen bij raam dames te doen. Beste is dan om die dure meid gewoon links te laten liggen.

raddelider

Toogplakker
3 aug 2023
73
61
Dit wordt een zinloos welles nietes verhaal waarbij Raddelider koste wat kost zijn gelijk probeert te halen.
Is het niet zo dat jij koste wat kost (rare uitdrukking voor een gierigaard anders wel..) jouw gelijk wil halen en doof blijft voor feitelijke waarheden?

raddelider

Toogplakker
3 aug 2023
73
61
Raddelider/Peeklak/enz. kan het niet hebben als wandelaars klagen over te hoge prijzen van dames, dan gaat hij in overdrive 🙄
Jij bent dus die Mr Know.Everything want je schakelt mensen aan elkaar die je eigenlijk niet kent maar je denkt hen wel te kennen? Ik dacht het al. Een betweter eerste klas dus.
Of als er negatieve kritiek wordt gespuit over hoertjes dan gaat het licht bij hem ook uit. Enkel als hij 'zijn' SKW op een verhoog kan zetten en hiervoor promo voeren voelt hij zich goed… 🤣
Verklaar je nader? Ik heb als voorbeeld GEEN meisje aangehaald uit het SKW maar wel eentje die in de nabijheid van mijn woonst gewoon prive ontvangt voor 140 euro per uur. De rest van je zever steek je dus maar netjes in g*t, Johan. Dat het in het SKW nog goedkoper kan, weet iedereen, maar je omzeilt mijn voorbeeld. Slecht karakter, gewoon gelijk halen en op mijn kap zitten. Een forum onwaardig.
Kijk, als men tarieven (te) hoog vindt dan is dat voor die persoon de realiteit, simpel. Iemand anders verdient misschien meer of is al tevreden om goedkope snelle wippen bij raam dames te doen. Beste is dan om die dure meid gewoon links te laten liggen
Dat is toch zever. Het gaat er over dat hier koste wat kost moet beweerd worden dat de prijzen te hoog zijn, de service te min is, en dat het 'dus nogal een klus is om een hoer te vinden'. Dat is een algemene bewering en niet een 'realiteit voor een bepaalde persoon'. De realiteit is anders. Kies je dames in een prijsklasse die je kan betalen en zit niet te kakken op de anderen hun slecht aanbod.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Hoelang gaat het weer duren voor Vanzwam weer eens buitenvliegt en weer eens terugkomt onder een nieuwe naam en weer eens blijft ontkennen dat hij het is en weer eens de zelfde zever gaat verkopen en weer eens en weer eens en weer eens. Hoeveel jaar zijt ge nu al bezig jongen? 't Wordt stillekes tijd dat ge volwassen wordt, alhoewel verandering er nooit zal in zitten bij u... Soit, ge hebt weer uw portie aandacht gehad, ga nu maar slapen.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Raddelider-Peeklak-Laptar-Vanzwam-... en de lijst groeit maar aan 🤦🏻‍♂️

Hij kan het inderdaad niet laten die gast… zielig.

En geen enkel zinnig mens kan ontkennen dat in het algemeen qua nzc aanbod de prijzen fors zijn gestegen, de kwaliteit grotendeels is gedaald, en beloftes vaak niet worden nageleefd door meiden.

Daarom koester ik de weinige dames waar ik nog wel graag naar toe ga en die geen woekerprijzen vragen.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
@Djingo heel herkenbaar waar je de topic start. Trek het je niet hoe ze willen dat ze contact met je willen. Jij bent toch de potentiële klant? Een ding kan je aannemen bericht met tekst sturen is nog niet communiceren. Als je later belt en vraagt of ze je bericht ontvangen en gelezen, hebben dan begint het gesprek. Tuurlijk is het een grote ergernis, maar stel je zelf als klant en denk dan weer zo'n amateur die geen geld wilt verdienen. En dan gaan chatten bij chatbabe, nooit verwachten dat je daar gelijk iets treft. De prijzen daar gaat het eigenlijk niet over. Dat meer doekoe voor minder bum bum dat erken ik ook. Ga zo een jonge tgirl van een chat ontmoeten in een bos in den haag. Die chat begon 3 weken geleden. En als het uitkomt dan wordt mijn geduld op een lekkere manier beloond.

CG

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Hanteer de formule graag of niet.
Wandelaars komen eurootjes brengen soms zelf heel veel eurootjes.

Wanneer je geen reactie krijgt op naar de volgende.
Vanmiddag even naar HoD om wat druk van de ketel te verminderen.
Mijn vaste dame daar vervult al mijn wensen. Dat is een gelukje.

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
408
334
It is indeed a real search now if you want a Dutch one... and especially if you are looking for a hobby woman.
In that respect it was much better 15 years ago...

@Sarah - The Loft I completely understand your comment, but because it is difficult to search... (and you also often run the risk of, without knowing it, making money with an intermediary nowadays it is still a gamble where and with whom you end up and whether it is all real. That also makes the customer suspicious by default (at least for me).
The gems now are rare. And once you've found one... take care of it.
Exact, for some reason everything was so much better before, especially finding a Dutch one. And of course it was also cheaper. That's why this forum is great, with the help of each others we can make this search for the real gem easier. We may not speak the same language but we speak the same language of sex, so let's share our experiences because then we reduce the risks of having bad experiences.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven