Petra - Alkmaar

Valentino602

Snuffelaar
22 okt 2024
17
6
Heb haar onlangs ook bezocht. Contact was gemakkelijk, snel en zonder poespas gelegd.

Toen ze de deur open deed moest ik wel even over een figuurlijke drempel heen. Ze zag er ouder uit dan ik verwacht had en vond haar niet bepaald aantrekkelijk. Maar omdat ik op knappen stond; verstand op 0 en gaan met die banaan.

En gaan met die banaan doet zij ook! Intens tongzoenen, ongeremd de ballen meelikken, rimmen, zuigen. Ze kreeg me binnen no time keihard en kroop er heerlijk zc bovenop. Uiteindelijk heerlijk in haar mondje klaargekomen, waarbij ze alles keurig netjes doorslikt.

Voor een half uurtje heb ik 100 euro betaald. Geen extra's besproken of iets, want ze hanteert gewoon een all-in tarief. Ze is geen klokkijker, maar ik ook niet dus geen idee hoe lang ik er uiteindelijk binnen ben geweest. Goed van elkaar genoten in ieder geval.

Herhalingsgevaar: mogelijk als ik weer in een geile bui of in de buurt ben. Aan haar inzet zal het zeker niet liggen. Wees lief voor haar en je kunt een leuke tijd met haar beleven.

Terug
Naar boven