Pernis 18 jarige meid

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Heren, ik word ook overspoeld met dr nummer
Geboorte datum heb ik gecheckt, ze liet dr ID zien de eerste keer dat ik met haar afsprak. Ze komt uit juni of juli 1998 dus legaal. Ik zou nooit zo stom zijn om zelf een strafbaar feit te begaan, laat staan nog delen op internet. Ik deel verder geen nummers meer uit om de zelfde reden als CWP.

Mvg

A

Anonymous

Guest
Ze appte mij zojuist dat ze bij haar vriend was/is. En appte dezelfde foto toe. Vanavond zou ze mij weer appen (liever niet ... maar goed). We wachten af.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
willyfrits1 zei:
Geboorte datum heb ik gecheckt, ze liet dr ID zien de eerste keer dat ik met haar afsprak. Ze komt uit juni of juli 1998 dus legaal. Ik zou nooit zo stom zijn om zelf een strafbaar feit te begaan, laat staan nog delen op internet. Ik deel verder geen nummers meer uit om de zelfde reden als CWP.

Mvg

Dan kloppen der gegevens niet op der fb account daar is ze 21 en woonachtig in Spijkenisse. Maar de foto klopt wel met die hier staat of ze lijkt erg op de dame waar ze zich voor uit geeft. :roll:

Yakkiton

Snuffelaar
21 jul 2015
12
0
willyfrits1 zei:

Mvg
Ik respecteer jullie mening. Met daarbij een andere reden, dat ook nu de dame in kwestie overspoeld wordt met berichten, wat ook niet altijd leuk kan zijn.

MrUniverse

Toogplakker
16 jun 2015
71
4
Het is me vandaag gelukt om haar even te spreken. Heel kort casual gebabbeld en daarna gevraagd naar haar diensten. Ze klonk een beetje nerveus.
Omdat mijn voorkeur niet uitgaat naar een vluggertje, buiten, open en bloot, was mijn doel om haar over te halen een hotelletje te pakken. Helaas, daar staat zij pertinent niet voor open. Jammer, maar wil dan best (éénmalig) zo'n vluggertje met haar meemaken.
Tijdens het gesprek liep ze buiten. Op een gegeven moment had ze haar plaats van bestemming (thuis) bereikt en zei ze dat ze moest ophangen om niemand wakker te maken. Ze wilde nog wel appen.
Even later vroeg ze mij of ik zin had om nu af te spreken. Op zich had ik wel zin, totdat ik hoorde wat haar (nieuwe) tarief is: 80,- zc / 150,- nzc . Ik heb nog even gevraagd of ze hiermee diensten en duur v/d date uitbreidt: nee. Herinnert zich ook niets meer over 100,- nzc.
Ik heb gezegd dat ik het simpelweg te duur vind en ben afgehaakt.

De indruk die ik van haar kreeg: zenuwachtig, gehaast, onzeker. Woont vermoedelijk nog bij haar ouders als ze bang is om mensen wakker te maken om 23:30.

bigwhite1977

Snuffelaar
9 okt 2015
7
4
Hoi

Zou je misschien haar nummer met mij willen delen ?
Wil graag vanavond met haar proberen af te spreken.

Thanks !
Grt

bigwhite1977

Snuffelaar
9 okt 2015
7
4
quote="MrUniverse"]Het is me vandaag gelukt om haar even te spreken. Heel kort casual gebabbeld en daarna gevraagd naar haar diensten. Ze klonk een beetje nerveus.
Omdat mijn voorkeur niet uitgaat naar een vluggertje, buiten, open en bloot, was mijn doel om haar over te halen een hotelletje te pakken. Helaas, daar staat zij pertinent niet voor open. Jammer, maar wil dan best (éénmalig) zo'n vluggertje met haar meemaken.
Tijdens het gesprek liep ze buiten. Op een gegeven moment had ze haar plaats van bestemming (thuis) bereikt en zei ze dat ze moest ophangen om niemand wakker te maken. Ze wilde nog wel appen.
Even later vroeg ze mij of ik zin had om nu af te spreken. Op zich had ik wel zin, totdat ik hoorde wat haar (nieuwe) tarief is: 80,- zc / 150,- nzc . Ik heb nog even gevraagd of ze hiermee diensten en duur v/d date uitbreidt: nee. Herinnert zich ook niets meer over 100,- nzc.
Ik heb gezegd dat ik het simpelweg te duur vind en ben afgehaakt.

De indruk die ik van haar kreeg: zenuwachtig, gehaast, onzeker. Woont vermoedelijk nog bij haar ouders als ze bang is om mensen wakker te maken om 23:30.[/quote][/quote]

A

Anonymous

Guest
Dit niets voor mij,vind het allemaal onzeker voor dit meisje :?

31 aug 2016
1.194
112
Liefhebber zei:
Dit niets voor mij,vind het allemaal onzeker voor dit meisje :?

Ben het helemaal eens met je ..

Heb contact met haar gehad ze is zich wezenloos geschrokken ..
Van al die aandacht ...

Maar ze heeft wel verstand van economie.
Er is heel veel vraag dus kan de prijs omhoog ..
Door dat het aanbod beperkt is

• Like
Waarderingen: Imd
31 aug 2016
1.194
112
rafael_949@
Achterlijke mongool dat je er bent in bijna 2 jaar hier op het forum heb je godverdomme 4 achterlijke kutvragen weten te stellen !!!
:evil: :twisted: :evil: :twisted:

Het lezen ga je ook al niet goed af ..
Want dan had je dus geweten dat jij (lezertje)

NOOIT MAAR OOK NIMMER NOOIT NIET :evil: :evil:
Informatie van mij zou ontvangen via een pbtje

Je ken de vinkentering krijgen
Gegroet lekkerlikkenlassie

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Sluiten van topics gebeurt hier zeer zelden, hooguit verhuizen naar het archief als blijkt dat de dame in kwestie niet meer zonder condoom neukt.

Miischien dat Barefan er anders over denkt?
Maar voorlopig is het zoals het is.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
no fear zei:
willyfrits1 zei:
Op verzoek van de dame wil ze dat dit topic sluit

respecteer het verzoek van de dame !

hoi no fear, of hoor je liever Stoeiman of lekkerlikkenlassie of teddybeertje ...

Ik heb dit hele topic niet gevolgd maar ik zou niet weten waarom we het topic moeten sluiten.
Voorlopig blijft het gewoon open als ik tijd en vooral zin heb om het helemaal door te spitten zal ik wel eens kijken.

Als ik elk verzoek van een dame zou moeten inwilligen dan zouden we al geen forum meer hebben want de er zijn er genoeg dat het hele forum weg willen hoor.

Grzz

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
Barefan zei:
no fear zei:
willyfrits1 zei:
Op verzoek van de dame wil ze dat dit topic sluit

respecteer het verzoek van de dame !

hoi no fear, of hoor je liever Stoeiman of lekkerlikkenlassie of teddybeertje ...

Ik heb dit hele topic niet gevolgd maar ik zou niet weten waarom we het topic moeten sluiten.
Voorlopig blijft het gewoon open als ik tijd en vooral zin heb om het helemaal door te spitten zal ik wel eens kijken.

Als ik elk verzoek van een dame zou moeten inwilligen dan zouden we al geen forum meer hebben want de er zijn er genoeg dat het hele forum weg willen hoor.

Grzz

ik weet niet wie stoeiman of lekkerlikkenlassie of die teddybeer zijn !

maar deze dame heeft in haar jeugdige onbezonneheid iets gedaan waar ze de gevolgen niet van heeft overzien !

ze is negens op het internet terug te vinden er zijn geen linkjes naar haar waarin ze diensten aanbied !
dat is dus wel anders bij de andere dames !

kiraa

Snuffelaar
26 feb 2017
2
0
Hallow mensen hier deze dame op deze foto deze man is misschien een blauwtje gelopen omdat ze helaas op dat moment bij iemand anders was.
Dat betekend niet dat ze fake is. En nog wat alle date is met condoom zelfs pijpen is met condoom... En onzeker nou niet echt. Was dat maar zo heb me grote bek overal en nergens want anders zou ik hier geen bericht neer zetten. Deze man is gewoon een enge viezerik want anders zou die dat niet doen en die saartje neem even een goede foto van haar want deze is zei niet.

Die genen die dit neer heb gezet.. Ben jij echt nou zo triest je help ons er alleen maar mee Dankje... voor meer info [email protected]

Terug
Naar boven