Penelope Saunaclub - Castrop Rauxel

Bas_1234

Toogplakker
20 jun 2022
33
21
Vanavond bij deze saunaclub geweest. Kwam tegen half zes aan. Trof een volle parkeerplaats aan, aan de overkant van de weg. Ik dacht toen dat zal wel niets worden met meer mannen dan vrouwen. Toch naar binnen gegaan. Bij de balie de entree van € 30,- voldaan en de sleutels in ontvangst genomen. De Tecke gaf aan dat de vrouwen gemiddeld € 40-€50 vragen voor een half uurtje. Eenmaal binnen trof ik veel mannen, maar nog meer vrouwen, dus er was keus genoeg. Het concept is mijn inziens niet anders dan bijvoorbeeld VV. Wat wel anders was is dat de dames geen handdoekje leggen en geen eigen banken hebben. Wel hier een redelijk buffetje met eten waar veel gebruik van werd gemaakt. Heb ik zelf geen gebruik van gemaakt.

Zoals ik al zei veel vrouwen aanwezig van een behoorlijk niveau. Over het algemeen veel slank, maar met mooie 'koppies'. Ik heb een rondje gemaakt en plots stond er een prachtige blonde dame voor mij. Ze heette Melanie. Ze had geweldige rondingen, een beetje curvy, maar precies in de goede proporties. Ze sprak goed Duits en had een vermakelijke lach. Gevraagd of dat ze met mij om op een bank plaats te nemen in een wat afschermde ruimte met een scherm waar een filmpje op gedraaid werd. Ze gaf aan Duits te zijn. Volgens haar was zij vanavond de enige. Er zouden wel vaker enkele Duitse vrouwen aanwezig zijn. We praten wat en ze gaf aan dat op de bank (lees: beneden) geen handelingen gewenst zijn. Zelfs niet zoenen. Ik vroeg haar wat ze vraagt voor een half uurtje kamer. Dat was bij haar € 70,-. Maar daar zat alles bij in. Ik vroeg haar ook onze hobby, maar dat dan net niet. Ik vond het wat aan de hoge kant, maar ben toch met haar mee gegaan naar boven. Eenmaal op de kamer begon het spel. Wat was zij geil zeg en wat kan ze tongzoenen, echt heerlijk. Ik heb haar neergelegd en ben haar heerlijk gaan beffen. Super mooi kutje met een mooie clitpiercing en het smaakte heerlijk. Op een gegeven moment verliet ik met mijn mond haar heerlijke poesje en pakte mijn lul en sloeg zachtjes op haar poesje. Ik vroeg haar mij te vertrouwen (omdat ik wist dat NZC niet mocht) en ik vreef met de mijn lul zachtjes over haar klitje en poesje. Ze werd er meer en meer opgewonden van. Ze begon zelf ook mee te bewegen met het vrijen met haar kutje tegen mijn lul. Op een gegeven moment dacht ik, ik kan me haast niet voorstellen dat ze hem er niet zo in wou hebben en ik dacht ik vraag het gewoon en ja hoor, graag zelfs zei ze, en zo vreef ik nog een keer en vloepte hij er zo in. Wat was ze lekker nat, geil en warm. Ik vroeg haar of dit haar plan vanaf het begin was en ze knikte met blozende wangetjes. Ik haalde mijn lul uit haar soppende kutje en ze kwam omhoog en nam hem diep in haar mond. Ik vroeg haar of het smaakte en ze vond het heerlijk. Hierna haar nog lekker op zijn hondjes en en zij boven op mij genomen, waarna ik heerlijk in haar mondje ben gekomen.

Hierna wat gedronken en uitgerust. Toen ben ik op een andere dame met lange benen, geblondeerd koppie en prachtig achterwerk afgestapt. Ze heette Natalia. Met haar voor € 50,- gekamerd. Kwam niet een beetje in de buurt van mijn eerste kamergang. Bij het neuken pakte ze meteen een rubbertje dus volgens mij NZC ook niet mogelijk. Heb er ook niet naar gevraagd. Het PZC deed ze wel heerlijk, maar het voelde allemaal wat plichtmatig.

Heb me daarna gedouched en ben rond half acht weer naar huis gereden. Al met al een leuke avond gehad en een van mijn beste neukpartijen beleefd.

Bas_1234

Toogplakker
20 jun 2022
33
21
Ik heb haar gisteren niet gezien, maar er waren zoveel dames aanwezig dat ik haar wellicht gemist heb.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
#Bas_1234
Zeer mooi relaas van een top sex avontuur. Ook dank aan Wasmachine voor de tip over Kristina. Ik wist niet dat nzc door sommige meiden daar aangeboden werd.
Jaren geleden bezocht ik Penelope wel eens. Soms met een wat ongemakkelijk gevoel want vooral 's avonds was het er een samenkomst van jonge Turkse beren. Nu en dan had ik er wel een goede ervaring, een enkele keer zelfs inclusief nzc. Maar ik spreek wel van 15 à 20 jaar geleden!
Jullie berichten indachtig zou ik de tent wel nog eens gaan verkennen als ik in de buurt ben.

Bas_1234

Toogplakker
20 jun 2022
33
21
Heeft mij niet gestoord. Wellicht heb je als Hollandse bleekscheet wel een streepje voor en ben je een keer wat anders voor de meiden😉

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
406
327
Was there yesterday. Couldn't find Melanie and at one point I just got tired of asking every Blondes their name, where she was from and if she had a clit piercing so I gave up. I did spot Kristina indeed and saved her as the last one on my to do list. Meanwhile I did a couple of girls, can't remember their names because I'd also rather forget the meager experience with those sexbots. Eventually asked Kristina to a room but for me it was impossible to convince her to do bare, even when I offered +100. So maybe she does, but it seems not with everybody. After this embarrassment I quickly left to spare me a probable walk of shame in front of her gang.

About the Club itself, a lot of bears indeed, a few eye candies, an okish maintained club I'd say on the lower end but not a total shit hole either, so a fair "budget" Club indeed. Probably not the best place for our hobby though. All in all I'm still glad I went to Penelope to check it out live after a fair bit of forum readings. That saves a trip all the way to Romania and I'd rather kill my saturday there rather than at Ikea. But I'm still looking for something like Golden Times, and perhaps I'm only chasing a memory...

Laatst bewerkt:

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Er zit nu ook een 18 jarige Mira
ook een HEERLIJK meisje helaas heb ik r nog geen foto van

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Volgens mij doet bijna het hele Bulgaarse kliekje bij de drankautomaat en gokkasten zonder.
Paar weken terug met Bulgaarse Jessy geweest, begin 20, blond,bruin haar met blauwe ogen. Niets besproken maar toen het opneuken aan kwam zei ze dat het ook zonder kon, was wel 50 extra. Gedaan en haar uiteindelijk lekker volgepompt maar dat mocht schijnbaar niet dus toen was er wat paniek aan haar kant. Als je dit aanbiedt, theater denk ik.

Terug
Naar boven