Peiling: Back-up van advertenties op het forum?

6

• ja, back-up met plaatjes bij elk advertentietopic is wenselijk [België]

Stemmen: 21 28,8%
  • ja, back-up met plaatjes bij elk advertentietopic is wenselijk [Nederland]

Stemmen: 40 54,8%
  • nee, die back-ups vind ik overbodig en/of storend [België]

Stemmen: 4 5,5%
  • nee, die back-ups vind ik overbodig en/of storend [Nederland]

Stemmen: 3 4,1%
  • maakt mij niets uit [België]

Stemmen: 0 0,0%
  • maakt mij niets uit [Nederland]

Stemmen: 5 6,8%

• Totaal stemmers
    73

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Het idee van een geïllustreerd forum met printscreens van advertenties en enkele foto's daarvan vond ik een geweldige vondst van CWP dat ik met verve vorm gaf nadat beffer007 al het goede voorbeeld had gegeven. Weliswaar is het een lullig slavenwerk, maar het geeft een enorme toegevoegde waarde aan het forum:
> je ziet in één oogopslag over welke dame het gaat en of die je aanspreekt, dat zegt meer dan een naam en linkje waar je dan eerst weer op moet klikken;
> als de advertentie tijdelijk offline staat, zijn op het forum nog wel alle gegevens voor handen;
> als de advertentie is verdwenen, is het prettig te zien over wie het topic ook alweer ging;
> vinden er veranderingen plaats, dan is nog te zien hoe het oorspronkelijk was, bijvoorbeeld als een advertentie is omgekat met foto's van een andere dame;
> als een dame een nieuwe advertentie aanmaakt, is dat gemakkelijker te ontdekken met de plaatjes van de oude advertentie op het forum;

Met de kleine afbeeldingen waarop je kan klikken om te vergroten, leken mij de plaatjes ook niet hinderlijk bij het scrollen. In de poll over trollen kwam echter naar voren dat het plaatsen van back-ups en plaatjes in advertentietopics niet door iedereen geapprecieerd wordt. Termen werden gebezigd als "plaatjesgeilheid" en "naslagwerken" die het forum onrustig maken. Dat roept bij mij de vraag op of daarmee moet worden doorgegaan. Vandaar deze peiling.

Omdat er een verschil kan zijn tussen de Belgen en de Nederlanders, is de vraagstelling opgesplitst naar land. Stemmen maar!

P.S. Zie ook deze peiling over het melden van nzc-advertenties op Kinky.
-

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
Door die plaatjes geilheid breng je de gehele hobby om zeep ..

Door foto's van de dame te gebruiken zonder toestemming te vragen schend je het portretrecht !!

Door die foto's blijvend te plaatsen breng je dus dames die er wel toedoen in een lastig parket .

Waardoor deze genoodzaakt zijn om te stoppen .

Ik zeg stop aan de grens met de OLLANDSE bemoeizucht .

Op hookers geen plaatjes en geen gezeik

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
Wordt er ook nog geneukt? Emena je bedoeld het vast allemaal goed en je zal best een geschikte gozer zijn maar van mij hoeft het allemaal niet. Ik lees lieve sappige neuk recensies maar goed dat ben ik.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ik vind het goed werk!
Van mij mag het blijven en heb bewondering dat iemand dat zo bijhoudt!
Het werkt verhelderd en is overzichtelijk!

Gr Noorman

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Noorman zei:
Ik vind het goed werk!

Gr Noorman

Kan de vraag niet invullen: ik vind nuttig voor Belgie EN NEderland EN Duitsland

Ik kom! in alle landen. :lol:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Noorman zei:
Ik vind het goed werk!

Gr Noorman

Hier ben ik het volledig mee eens. Hoe fijn is het om iets te weten over een bepaalde dame mede omdat er veel rotzooi tussen zit omdat advertenties in eens veranderen van dame en naam in tegenstelling tot de oorspronkelijke gestarte advertentie. Hulde voor EmenA die dit allemaal goed in de gaten houdt en ons voorziet van feitelijke gegevens.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
no fear zei:
(...) Door foto's van de dame te gebruiken zonder toestemming te vragen schend je het portretrecht !! (...)
Dat ligt iets anders. Wat hier op het forum wordt geplaatst, valt onder het citaatrecht.

Portretrecht wordt geschonden op Kinky als een adverteerder foto's van anderen gebruikt.
En als het van een bekend model is, mogelijk ook het copyright.
-

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
no fear zei:
Door die plaatjes geilheid breng je de gehele hobby om zeep ..
Door foto's van de dame te gebruiken zonder toestemming te vragen schend je het portretrecht !!
Door die foto's blijvend te plaatsen breng je dus dames die er wel toedoen in een lastig parket .
Waardoor deze genoodzaakt zijn om te stoppen .
Ik zeg stop aan de grens met de OLLANDSE bemoeizucht .
Op hookers geen plaatjes en geen gezeik

Op Hookers ben ik er al een tijdje mee bezig, en hopelijk gaan er meer volgen en terug linken naar nzcforum wordt ook niet meer weg gemodereerd.
https://www.hookers.nl/forum/privéo...olland/1864726-cindy-rotterdam-priveontvangst
Foto's die op redlight en kinky staan kunnen gewoon geplaatst worden. zolang je verwijst naar de eigenaar van de plaatjes, in veel gevallen kinky en redlight en sexjobs is er niets aan de hand, en aangezien de topics starten met een linkje naar de desbetreffende site is het probleem opgelost.

alleen prive opname's is een ander verhaal.

Terug
Naar boven