Pedro & Jo - Creampie cardates Uden

Sloerieneuker

Toogplakker
24 jan 2019
88
10
Had ik ook al ff in het vizier.
Contact verloopt vlot.
Kunnen alleen vanaf 21 uur.
Dat is voor mij dan weer onhandig dus nog geen kans gehad om te gaan. Foto's zien er lekker uit!

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
Het contact verloopt inderdaad vlot, echter tot een daadwerkelijk treffen is het tot tweemaal niet gekomen.
Schijnbaar komt er vaak wat tussen.
Als je uit de omgeving komt, kun je het erop wagen. Aangezien ik 30 km moet rijden, gok ik het er niet meer op.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Onlangs contact gehad in een sexbios in Uden. Komen zeker afspraken na en zijn betrouwbaar. Dame is alleen wat aan de passieve kant, ze gaat liggen en je kunt je gang gaan, ze neemt weinig initiatief.

Verder niks mis mee, ook Pedro is een geschikte vent die graag meedoet.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Gisteravond maar eens de stoute schoenen aangetrokken en naar de locatie in Uden gereden welke was aangegeven via KIK.
Ik dacht, laat ik maar wat eerder gaan dan kan ik de situatie eerst wat inschatten, blijft toch afwachten wat je aantreft in zo'n situatie.

Toen ik aan kwam stonden er al meerdere auto's te wachten op een toch wel verlaten parkeerplaats, die komen zeker voor het zelfde kutje dacht ik :lol: want iets anders heb je hier niet te zoeken.

Maar goed, om 21u kwam er een busje aan rijden en stapte gelijk meerdere mannen uit hun auto, waarbij ik voor mij zelf had besloten even te wachten want ik had geen zin om buiten in de kou te wachten tot de 4 a 5 mannen voor mij klaar waren met hun donatie.

En een vol kutje is toch ook wel best geil :lol: dus win/win.

Uit eindelijk was ik aan de beurt, en trof ik daar een leuke vrouw aan achterin dat busje met een blinddoek om, en een super glibberig kutje.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Nog meer mensen geweest?

Boris39

Toogplakker
28 mrt 2015
29
3
Pedro&Jo hadden gisteravond een gangbang in Schijndel
Kon er helaas niet bij zijn.
Wie is er geweest en hoe was het?

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Ik ben al een aantal keren bij dit stel geweest zowel gb in Rotterdan-Ziuid, In de Blind Date Bios ( Oranjeboomstraat Rotterdam), In Sexbios in Veghel, Gewoon in Roosendaal en Volkerraksluizen achterin hun bestelwagen / busje. Normaal gezien als ze zeggen dat ze komen komen ze ook, natuurlijk kan er altijd iets tussen komen, dat kan bij iedereen...

Pedro en jo

Snuffelaar
9 mrt 2023
1
5
Hallo,
Idd is het weleens voorgekomen dat we moesten cancelen, dat gebeurt nu eenmaal weleens. Maar altijd gemeld vooraf een date....
Voor wat betreft de opmerking dat Jo wat passief is, dat klopt ook in zekere zin, ze is nogal onderdanig en doet alles op commando. Ik meld dit meestal ook bij contact. (Niet altijd)

Gr. Pedro

Terug
Naar boven