Paula - Overloon (vh Veenendaal)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Paula 02.JPG
    Paula 02.JPG
    27,2 KB · Weergaven: 1.800
  • Paula 01.JPG
    Paula 01.JPG
    133,2 KB · Weergaven: 1.791

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Gisteren is het helaas niet gelukt om een afspraak te maken. Vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. :D

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
En aanrader? Vandaag twee keer gebeld. Kreeg dr niet te pakken. Morgen maar weer...

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Vaak gebeld, of ze neemt niet op of ze neemt op maar dan kan ze niet... Ik hou het voor gezien, op naar de volgende. ;)

Hamdoellahh

Snuffelaar
30 aug 2022
1
0
Heb deze beste mevrouw inmiddels 17x proberen te bellen (in een periode van pak hem beet 6 maanden). Nooit maar dan ook nooit heeft zij haar telefoon aangenomen.

marcodark1986

Toogplakker
19 mei 2020
133
46
Vorig jaar nam ze haar telefoon regelmatig op maar twijfelde om af te spreken. Ze had zelfs een advertentie op een tweedehands site staan waar ze cd's te koop had staan maar dat geheel terzijde.

Ik kon haar dit jaar niet bereiken totdat ik een advertentie tegenkwam waarin zij verdacht veel op de oude foto's lijkt. Zij ontkent dat ze eerder geadverteerd heeft in Veenendaal

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-geil-trio-met-een-stel_7222109

RideOn69

Snuffelaar
17 okt 2022
19
2
Vindt het inderdaad ook een beetje apart. Had haar advertentie inderdaad ook gevonden. En dacht laten we het eens proberen. Heb al lange tijd een fantasie. En zij zou hem kunnen vervullen. Dus had haar een bericht gestuurd. Kreeg van haar een reactie terug via haar mail. Dat het allemaal geen probleem zou zijn. Alleen geeft ze niet aan wanneer. Dus heb haar weer een berichtje gestuurd rechtstreeks naar haar mail. Met een aantal datums wanneer ik zou kunnen. En of zij eventueel wil aangeven wanneer het haar anders uitkomt. Met als gevolg geen reactie. Uiteindelijk na 2 weken toch nog eens een mail gestuurd met de vraag of ze al antwoord wist op mijn vorige mail. Kreeg toen wel een reactie met dat ze het druk had en de hele tijd onderweg was geweest. Maar weer geen datum ofiets.

Vraag me dan af waarom adverteert ze als ze niet afspreekt? Of erom heen draait

Terug
Naar boven