Patsy

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Die ziet voor 49 jaar echt wel afgeleefd uit.. die neptieten zien er ook niet uit.. krijg hier echt heen harde plasser van.

Voormalig lid 39227

Toogplakker
19 aug 2023
55
43
275 ? Idd dat zou veel zijn . Gezien geen antwoord op mijn vraag gaan we morgen proef op de som nemen en haar contacteren ( bureau) tenminste

Jewannes

Snuffelaar
30 aug 2016
7
9
Twee keer afgesproken in de afgelopen maanden met Patsy. 1e keer ervaring was uitstekend. Dame kwam goed los :) Helaas werd ze toen halverwege de date weggeroepen vanwege dringende familieomstandigheden. 2e date lag ze erbij als een dood vogeltje :-(

Intussen bij SOA test geconstateerd dat ik drager ben van vrouwelijke SOA Trichomonas vaginalis. Heb zelf geen symptomen dus weet niet hoelang al. Dame via Messenger van datingsite geinformeerd over situatie en gevraagd of ik het van haar kan hebben gekregen ? Of omgekeerd dat ik haar misschien heb besmet ?? Advies aan haar om zich te laten testen als dit geen onderdeel uitmaakt van de maandelijke test die de dames bij dit bureau zeggen te ondergaan. --> Resultaat : ik werd per omgaande door Patsy geblokkeerd zonder reactie.

Terug
Naar boven