Patricia - Tilburg

renerdam

Toogplakker
24 apr 2015
36
11
Vandaag bij patricia geweest, ontvangt in gilze , in adv staat niks over condooms dus op gegokt, via whatsapp in contact gekomen met der en afspraak gemaakt, ontvangt in heel mooi huisje tussen de senioren, ze is denk zelf niet helemaal 100procent, maar wel super geil, en meer dan volslank, adv op sexjobs regelmatig,

bij binnenkomst 100eu betaald voor uurtje, moet direct door badkamer naar de slaapkamer, had idee iemand nog in de woonkamer aanwezig was maar weet niet zeker, beide direct uit gekleed lekker op bed gaan liggen en begonnen met der te tongen en vingeren, ze word echt heel erg nat, der nog even gelikt tot ze bijna klaar kwam,

ze wilde een condoom pakken, terwijl ik der befte, maar door der tegelijk weer tezoenen kon ik der zo neuken, nergens over gesproken verder, en heb der lekker vol gespoten, en ronde 2 op zijn hondjes, en kwam ze ook lekker klaar, naja dat denk ik, leek niet op fake hahaha

http://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/bbw/dag-heren-wie-komt-mijn-poes-verwennen_5198672

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Heb haar ook eens laten komen.

Ze is niet 100 %.
Ze is wel erg dik.
Ze.deed alles.met condoom.
Voor mij geen herhaling

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Ik wil deze dame in de loop van de week eens gaan bezoeken.
Ik zal nog melden of deze dame zonder genomen kan worden. Ik hoop dat het wel kan
Altijd wel lekker om een stevig poesje vol te spuiten

A

Anonymous

Guest
manoss zei:
Altijd wel lekker om een stevig poesje vol te spuiten

Wat er om de poes heen zit is stevig....
Maar die poes al lang niet meer hoor :lol: :lol:

Terug
Naar boven