Patricia - Rotterdam (=Delft Liszstraat)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
zit er dik in, waag een gokje :lol:

Zat "eerst" in Overveen off al places...

A

Anonymous

Guest
Ze is 22, haha, eerder 36. Wat nog steeds een jonkie is voor mij.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
begint al goed: er wordt nooitopgenomen als je belt.
ik ben niet zo van dagenlang blijven proberen.
genoeg anderen die wel telefoon aannemen.
of nep of enorm druk.
ziet er op foto`s wel leuk uit maar idd geen 22 meer.
maar ik geef het op na drie maal bellen over twee dagen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Beste melder,

Bedankt voor het melden van deze advertentie, dit stellen wij zeer op prijs. Wij doen er alles aan om Sexjobs zo schoon mogelijk te houden.

Helaas kunnen we dat niet alleen en hebben we bezoekers nodig om deze meldingen door te krijgen.

Mocht je in de toekomst nog andere dingen zien dan hopen we dat je het weer aan ons zal melden.

Met vriendelijke groet,

Bart

Woef

Snuffelaar
29 okt 2016
1
0
deze reactie gehad:

quote:

Ik zet vandaag je foto en telnr op internet! Je bent niet komen opdagen op ons sexdate. Ben daardoor geld en klanten misgelopen. Ik ben daarvan de dupe geworden en laat dat niet hierbij! ik achterhaal ook je Facebook via je nr en zal daarop ons gesprek posten naar heel je vriendelijst!

had niet eens een afspraak met haar.

beerputje dus

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Woef zei:
deze reactie gehad:

quote:

Ik zet vandaag je foto en telnr op internet! Je bent niet komen opdagen op ons sexdate. Ben daardoor geld en klanten misgelopen. Ik ben daarvan de dupe geworden en laat dat niet hierbij! ik achterhaal ook je Facebook via je nr en zal daarop ons gesprek posten naar heel je vriendelijst!

had niet eens een afspraak met haar.

beerputje dus

Is trouwens een fikse overtreding van de vernieuwde privacy-wet... :|

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Kreeg een soortgelijke reactie, iets anders en in nog slechter Nederlands.
Haha, ik heb ook niet eens afspraak gehad en dreigen met Facebook is overbodig: daar sta ik niet eens op!
Misschien dat als je bang wordt en terug mailt dat ze dan alsnog geld van je willen, zou kunnen.
En dat zal ze waarschijnlijk ook wel gelukt zijn.
Nou, ze hebben aan mij een slechte want geen Facebook en ook geen telefoonnummer gegeven dus ben benieuwd
hoe ze dan iets willen doen.
Bovendien heb ik aan niemand iets uit te leggen als vrij man dus ik zit er totaal niet mee.

Terug
Naar boven