Patricia - Nieuwegein (vh Zaandam )

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Asianr zei:
Hallo!

Iemand ervaring met deze dame?

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/532371-New-in-Rotterdam/default.aspx
Ziet er namelijk goed uit voor zover kan zien :D

Dit hoort eigenlijk thuis in de rubriek: "wie heeft ervaring met"
Dat vindt je ook in het hoofdmenu, een stuk naar onderen na de opgesomde provincies en na het buitenland gedeelte.
In de rubriek waar je het nu hebt geplaatst alleen recensies, dat voorkomt verwarring.
Je bent nieuw dus dan zij het je vast vergeven maar kijk even hoe het werkt allemaal en of er een rubriek is voor je iets gaat plaatsen.
Kijk dus niet raar op als je bericht verplaatst wordt naar de juiste rubriek.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
En jij denkt dat we nu allemaal op kinky gaan zoeken....
Als je hier een topic opent zal een linkje wel het minste zijn wat je plaatst....

Maar samengevoegd...

mxl

Toogplakker
16 jun 2015
91
14
Ik ken haar niet want ze leek me van het rondtrekkende buitelandse circus... maar tijdje geleden was ze ook in Zwolle.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Ahhh, dit is een leuk gevalletje.
Hiervoor maar eens in de archieven gedoken, want ik herinner me dat er het nodige loos was met deze advertentie.

Even meer simpelere link naar de advertentie zodat het advertentienummer altijd goed is te zien:
http://www.kinky.nl/advertentie_?id=532371
Dit advertentienummer is in de 2e helft van november 2014 aangemaakt.
(voor het dateren van advertentienummers zie deze post op Hookers).

Helaas staat de advertentie nu ineens offline en kan ik er geen printscreen bijvoegen.
Maar ik heb nog wel een printscreen van de advertentie uit december 2015:

Patricia-Rd=Schermafdruk van 2015-12-18.png
Hoewel ze in verschillende steden opduikt, is ze het meest in Rotterdam.
In deze bijdrage op Kinky wordt de in dit topic aangehaalde advertentie onder de naam Patricia genoemd als één van de vele handelsadvertenties van Arli c.q. Arlinie c.q. Esmee, waarmee ze zichzelf of anderen aan klanten helpt. Zie de 2e alinea na het tussenkopje 'Maar het markantste komt nog'. Ga er dus maar van uit dat je niet de dame op de foto zal aantreffen.

Die Arli c.q. Arlinie c.q. Esmee is ook weer een verhaal apart, zie voor de recensie op Kinky hier. Deze dame adverteerde met meerdere advertenties en voortdurend met andervrouws foto's die in de verste verte niet op haar lijken. Of ze nog steeds actief is, heb ik de laatste anderhalf jaar niet meer gevolgd.

Hoe ze er in werkelijkheid uitziet, is te zien op foto's waarmee ze tot april 2013 als Sarah adverteerde in Utrecht (advertentienummer 505227, aangemaakt medio 2012), zie de foto hieronder waar ze nog niet haar kenmerkende tatoeage heeft. Daarna maakte ze vele nieuwe advertenties aan met foto's die niet van haar zijn, zie bijvoorbeeld deze ervaring op het Kinky-forum die meldt dat ze met 4 telefoons in de weer was. Ook onze gewaardeerde moddereter CPW trapte daarin, zie bijvoorbeeld hier.
Links naar die foto's hoe ze eruitziet, zijn indertijd gewist op het Kinky-forum onder het mom van 'onbewezen beschuldigingen', want snuggere Support meende het vanachter het beeldscherm beter te weten dan iemand die haar heeft bezocht.

Sarah=0213b7ff-33a3-409f-987f-b3395d6a4611.jpg

Hoewel een aantrekkelijke meid, moet je er niet veel van verwachten, lees ook deze recensie op Kinky er maar op na, want het betreft dezelfde dame (met nepfoto's dus). Voor mij geen reden toen voor een herhaalbezoekje.
Voor dat geld heb je in Duitsland in de FKK-clubs waar alle meiden in hun nakie (jawel!) rondlopen méér plezier met mooiere jonge meiden en véél betere service, inclusief de benzinekosten. Het maakt niet uit welke club je neemt, want is altijd beter dan de Kinky-rommel waar je om de haverklap wordt belazerd. Al zal er misschien het nodige in Duitsland veranderen als na 1 juli een nieuwe wetgeving van kracht wordt en nzc wellicht wat problematischer worden. Dus niet te lang wachten nu het nog kan, is het devies.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Advertentie is sinds gisteren weer actief, bij deze de printscreen daarvan met haar nieuwe telefoonnummer en dan kan je meteen zien dat haar halfuur tarief een tientje is gezakt.

http://www.kinky.nl/advertentie_?id=532371
> kan de kop van dit topic misschien aangepast worden naar Rotterdam? Dat is doorgaans haar standplaats.

Patricia-2017-05-10-Rd=Schermafdruk van 2017-05-11.png

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
Emily is degene die achter deze advertenties zit. Ben twee keer bij haar egweest, een tijd geleden toen ze ook nog in Breda ontving.
Toen aan haar gevraagd of Patricia echt bestond, want als ik dat nummemr belde kreeg ik altijd Emily. Ze gaf toe dat zij meerdere accounts gebruikt. Emily neukt jou het liefst op haar hurken zittend op jouw en zorgt dan dat je heel snel klaar komt. En met dat nauwe kutje van haar is dat dan ook meestal het geval.

Bijlagen

• Emily.JPG
    Emily.JPG
    99 KB · Weergaven: 435
Terug
Naar boven