Passieve dames

Jan197721

Toogplakker
30 dec 2019
79
19
Hoi allen,
Net een date met een leuke en lekkere meid gehad. Alles kon en mocht geen probleem. We hebben 1,5 uur van alles gedaan. Maar..... De dame was zo passief. Vroeg wat ze moest doen toen ik mijn pik naar haar gezicht bracht, toen ik zei pijpen deed ze het, en ook goed hoor. Toen ik graag wilde neuken en haar vroeg voeg ze stil liggen. Ik wist niet wat te doen dus vingerde haar wat een toen zei ze: je wilde toch neuken? Al met al gedaan wat we wilden, maar zo passief. Hebben jullie dit ook wel eens, en wat doen jullie eraan? Beetje passief is niet erg, maar als je haar bij alles moet begeleiden dan is de lol er voor mij wel af. Ondanks dat alles kon.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Als ze zo passief is als je schrijft had je beter een lijk geneukt. Maja das dan weer strafbaar en wordt je necrofiel genoemt😝

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Ook al meegemaakt hoor, complete Rilatine zeester met nul initiatief die enkel adem haalt 🙈 zelfs mijn beste befkunsten (en ik beschouw mij als een kenner/expert in het kutjes likken) halen dan noppes uit.

Wat kan je dan doen? Weinig anders dan gewoon doorneuken en de betaalde tijd 100% uit te sexen en mijn zaad in haar poes te spuiten, douchke nemen en bye 👋

Terug
Naar boven