Parkeren

Tiggell

Toogplakker
15 apr 2020
49
4
Hallo allemaal. Heeft iemand van jullie ook het probleem met parkeren dat je alleen met je pasje kan betalen. Ik heb een enof rekening dus kan niet met een pasje betalen. Want dat zien mijn vrouw op de rekening. Ik heb vroeger in het buitenland wel eens een pasje gekocht waar geld op stond voor parkeren. Weet iemand of dat hier in Nederland ook is. Of heeft iemand een andere oplossing. Want zo parkeren is geen optie meer haha

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Is het een idee om een gratis bankrekening te openen bij de revolutbank met een postbus adres? Want munt automaten zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Anders zijn er parkeergarages waar je nog contact geld kan opnemen. Je kan vooraf ook deze website raadplegen waar je stalen paard gratis kan stallen. Prettig Parkeren - Vind de beste parkeerplek in de binnenstad!
Per vandaag is het achter den haag HS betaald parkeren.

Ik ben benieuwd of er meer reacties op je vraag komen.

Cumgiver

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
Gewoon parkeren, neuken en daarna een bloemetje kopen voor je vrouw.
Parkeren is dan uit te leggen en wie weet kun je thuis ook nog een keer die dag.
Denk in oplossingen.

Tiggell

Toogplakker
15 apr 2020
49
4
Joepie1968 zei:
Gewoon parkeren, neuken en daarna een bloemetje kopen voor je vrouw.
Parkeren is dan uit te leggen en wie weet kun je thuis ook nog een keer die dag.
Denk in oplossingen.

Tuurlijk. Werk in omgeving Leiden. Bloemen komen in Amsterdam. Denk in oplossingen tuurlijk

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
Zit gewoon een hele speciale exclusieve bloemist daar. Ben je speciaal voor je vrouw heen gereden.
Doosje bonbons uit dezelfde buurt en je hebt thuis ook een wereldavond.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
De meest handige oplossing is vast om snel een gratis rekening te openen bij een onlinebank zoals Revolut. Dat kost niks en dat kan altijd nog van pas komen voor andere dingen. Als je vrouw dat es ontdekt, kun je het altijd uitleggen – je wou het es proberen, het kost toch niks, is handig voor op reis, ...

En anders inderdaad openbaar vervoer gebruiken of een afspraak voor het werk verzinnen. Lijkt me niet onoverkomelijk.

What the Bare Fock

Toogplakker
15 nov 2018
167
72
Als je Parkmobile hebt, wordt er aan het einde van de maand een bedrag afgeschreven volgens mij. Je krijgt een online overzicht. Die moet je dan niet aan je vrouw laten zien.

Terug
Naar boven