Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste. Is een vraag sommige forums onderwerpen staan ver. Vond ook niet direct met de zoekfunctie. En heb al meer reviews of 1 dame. Gezet. Kijk eens verder of recente berichten voor je blaft. Voor van de rest graag bij onderwerp blijven. Grtz.Topic kan samenvoegd worden met
https://www.nzcforum.com/threads/parijs.5583/#post-164076
Beste @boiler het is niet handig om een onderwerp te starten die al bestaat. Gezien je profiel, lid sinds 2017 en vanaf 2021 12 berichten met een enkel belevenis met 1 sekswerker. Dan ben je hier letterlijk afschiet voer. Wat mij betreft had je een periode van lezen en nadien start je met je wandelcariere prima. Al kom je hier enkel kijken en geniet je van berichten dar moet gewoon kunnen.
ik merk dat andere hier, zich irriteren aan leden die na jaren lid niets of weinig bijdragen een vraag gaat stellen. Je heb al een antwoord na je vraag en ik met rapporteren heb ik de mods gevraagd voor samenvoegen.
CG
Officieel verboden ja. Maar er kraait geen haan naar als je daar een prostitute op pikt.Was prostitutie niet verboden in Frankrijk?
There's a lot of massage parlors (chinese and thai mostly) in Paris do you know in which part you're going to be ?Heeft er iemand nog recente tips voor Parijs? Bijvoorbeeld succes bij een massagesalon (hoeft niet perse bare te zijn). Ik heb veel zitten zoeken, maar kan echt weinig vinden. Het lijkt echt lastig te zijn in Parijs.